Schade rechtsachter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2009 19:07 #1251572
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerst maar 's zien wat de
Eerst maar 's zien wat de tegenparij doet, die zal ook nog wel een expert sturen. Wellicht dat ze met een voorstel komen, neem aan dat een 'mens' (als in: geen computer) naar de getallen kijkt en wellicht op basis van de ouderdom van de volvo een voorstel doet.
Achteraf met een factuur komen lijkt mij geenszins een mogelijkheid, logisch ook.
Achteraf met een factuur komen lijkt mij geenszins een mogelijkheid, logisch ook.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
31-10-2009 22:58 #1251616
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic De expert stelt in overleg met de
reperateur de schade vast
Dat wordt aan jouw uitgekeerd en dan is het klaar
Ze komen ook alleen maar als ie bij een reperateur staat die hem ook voor dat afgemaakte bedrag wil maken.
Dus hij zal niet bij jouw thuis komen of zo.
Dat is ook niet wenselijk omdat ie dan weet dat je niet laat maken, Geeft hem weer een mogelijkheid om laag te gaan zitten
Uithanden geven aan een vakman en de centen beuren minus de kosten van een vakman die max 10% mag zijn.
Dat wordt aan jouw uitgekeerd en dan is het klaar
Ze komen ook alleen maar als ie bij een reperateur staat die hem ook voor dat afgemaakte bedrag wil maken.
Dus hij zal niet bij jouw thuis komen of zo.
Dat is ook niet wenselijk omdat ie dan weet dat je niet laat maken, Geeft hem weer een mogelijkheid om laag te gaan zitten
Uithanden geven aan een vakman en de centen beuren minus de kosten van een vakman die max 10% mag zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2009 17:56 #1252456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inmiddels taxatie ingediend
inmiddels taxatie ingediend en contact gehad met de verzekeraar van de tegenpartij; deze stuur nog een schadeexpert van hun kant en deze komt eind nov.Vermoedelijk gaat deze lager zitten dan de taxatie die ik heb; wat is jullie ervaring hiermee en hoe verloopt zoiets nadat deze expert is langsgeweest?
Moderators: Jerry Stam