Assortie problemen allemaal tegelijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2009 12:38 #1250781
door V700 register
Vergeet je niet je even in te schrijven, voor aanstaand weekend dan?Dan zie ik je de 14 november wel bij Carlo, kunnen we elkaar de hand eens schudden.
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal eens kijken.
Ik zal effe een foto maken van de mijne, ik heb het idee dat ie bij mij helemaal compleet is namelijk.alexvanbemmel schreef : de sleuteldag, is meteen mijn eerste dan. Ik heb in mijn setje volgens mij alleen de wielsleutel nog, geen idee wat er verder in hoort te zitten.
Vergeet je niet je even in te schrijven, voor aanstaand weekend dan?Dan zie ik je de 14 november wel bij Carlo, kunnen we elkaar de hand eens schudden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2009 14:35 #1250798
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lang
Heb ze 150.000 km geleden al eens vervangen. Moest nu weer. Stond er mee stil bij antwerpen. Sympathieke wegenwachter/man met hamer heeft er toen eens flink op geslagen en ben zo weer thuis gekomen. Vind dat niks dat stil staan. Het is een klusje van niets dus ik kijk nu gewoon om de 40.000 km. Dan moet ik ongeveer 2 keer voor niets kijken. Het zit met 2 schroefjes vast en je kan er makkelijk bij.
Heb ook zo iets met de verdelerkap ging iets meer dan 100.000 km mee. Eigenlijk moet je die ook controleren maar het ding eraf prutsen vind ik een gedoe. Ik vervang het ding en de rotor nu met de distributie riem om de 75.000 km. En dan ook meteen de twee rubber ringetjes van de Hallgever.
Heb alleen nog geen onderhoudsschema voor bougiekabels. Heb een auto van 25 jaar oud gekocht en daar zaten de originele blauwe kabels nog op en die waren versleten. Er zaten gaten in
. Iemand een idee? of gewoon conroleren? en hoe vaak dan?
En voor de wielrenners: Moest na antwerpen naar luik en dan door naar bastenaken. Was met de auto maar ben op die route toch de man met de hamer tegengekomen
Rob
Heb ook zo iets met de verdelerkap ging iets meer dan 100.000 km mee. Eigenlijk moet je die ook controleren maar het ding eraf prutsen vind ik een gedoe. Ik vervang het ding en de rotor nu met de distributie riem om de 75.000 km. En dan ook meteen de twee rubber ringetjes van de Hallgever.
Heb alleen nog geen onderhoudsschema voor bougiekabels. Heb een auto van 25 jaar oud gekocht en daar zaten de originele blauwe kabels nog op en die waren versleten. Er zaten gaten in
En voor de wielrenners: Moest na antwerpen naar luik en dan door naar bastenaken. Was met de auto maar ben op die route toch de man met de hamer tegengekomen
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2009 20:21 #1250841
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bougiekabel
Meestal gaat de moter wat onregelmatig lopen bij stationair toerental.Rob Hiemstra schreef : Heb alleen nog geen onderhoudsschema voor bougiekabels. Heb een auto van 25 jaar oud gekocht en daar zaten de originele blauwe kabels nog op en die waren versleten. Er zaten gaten in
. Iemand een idee? of gewoon conroleren? en hoe vaak dan?
Rob
Moderators: Jerry Stam