Van rechts naar links ombouwen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon achteruit de Mcdrive in.....als het dan toch verkeerd om moet, dan maar goed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Bel Balkenende! Eurlings, dat is de kortste slag....maar die zit in China & Japan deze week begreep ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om al die rechtsgestuurde auto's te kopen natuurlijk.struis schreef : Er was laatst een eiland waar ze aan de andere kant gingen rijden,
Bel Balkenende! Eurlings, dat is de kortste slag....maar die zit Japan deze week begreep ik.
Met km ipv mijlen dus dat scheelt weer verkeersborden omkatten. Net als in Oz trouwens
Overigens in Ierland is het ook. Apart is dat. Links rijden maar de afstanden toch in Euro's
Groeten,Jeroen
+++ t blijft behelpen +++
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uitstappen in de parkeergarage om je kaartje te trekken; daar zal je vrienden mee maken als het druk is . Het lijkt me dan weer leuk als je bij een controle staande gehouden wordt en je het raampje links open doet; nee agent, ik zit hier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ow die is scherp...bstolker schreef : Samoa
Bestaat dat nog dan?
www.nrc.nl/buitenland/article2373447.ece...eist_levens_op_Samoa
Maar ook wel cru voor de mensen daar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
 john b schreef : Marnix schreef:
"Ik heb een aantal weken in een Ierse S80 mogen rijden, met het stuur links. Prima."
En waar zat je dan zelf? Rechts misschien?
mvh
John B
Ja, het was een RHD en ik zat rechts... mijn scherpte was niet al te indrukwekkend, doch was de strekking duidelijk..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen voor dat effect zou je al een rechtsgestuurde auto gaan rijden. Met als je alleen rijdt links een grote knuffelbeer oid zodat het lijkt als je er met zn 2en in zit.alexvanbemmel schreef : Het lijkt me dan weer leuk als je bij een controle staande gehouden wordt en je het raampje links open doet; nee agent, ik zit hier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het klopt:
- binnen een dag ben je gewend aan een rechts gestuurde auto
- het schutbord is inderdaad gespiegeld
- de ruitenwissers zitten "andersom"
- je moet uitstappen bij elke parkeergarage voor je kaartje
Maar ik ga niet achteruit de McDrive in rijden, McDonald heeft al een clown!
Groet
- André Struis
- Nieuw lid
-
Onder de stoel kruipen, deden wij vroeger ook in de bus als we thuis kwamen van schoolreis, dacht m'n moeder; hij is in de Efteling gebleven......geopsedeerd door de ezel die geld scheet..........henk 940LPT schreef :
Alleen voor dat effect zou je al een rechtsgestuurde auto gaan rijden. Met als je alleen rijdt links een grote knuffelbeer oid zodat het lijkt als je er met zn 2en in zit.alexvanbemmel schreef : Het lijkt me dan weer leuk als je bij een controle staande gehouden wordt en je het raampje links open doet; nee agent, ik zit hier.
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP + Ferrita + Trekhaak