Nieuwe sleutel op chassis nummer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2009 14:00 #1247626
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correct
Dat is correct. Ik heb voor de tankdop een aparte sleutel, bij alle drie de autos gehad.PNordic schreef : Bij de dealer beweren ze dat er voor de tankdop een apart sleuteltje is, wat de vorige eigenaar is kwijt geraakt. Vind ik typisch - weet iemand of het klopt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2009 19:10 #1247716
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Heb ik ook
Inderdaad 50 euro voor een nieuwe sleutel.
Sleutelboer sleutels paste bij niet, ook niet eens op de portieren.
Het verschil van hotel en eigenaarssleutel zit hem in de smalle opstaande rand op het platte vlak.
Deze is bij de hotel sleutel hoger, de sloten van klep en dashboard zijn op dat punt smaller en passen dus niet.
Afslijpen was lastig zonder gewenste resultaat en uiteindelijk dus maar 50 euro uitgegeven.
Sleutelboer sleutels paste bij niet, ook niet eens op de portieren.
Het verschil van hotel en eigenaarssleutel zit hem in de smalle opstaande rand op het platte vlak.
Deze is bij de hotel sleutel hoger, de sloten van klep en dashboard zijn op dat punt smaller en passen dus niet.
Afslijpen was lastig zonder gewenste resultaat en uiteindelijk dus maar 50 euro uitgegeven.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2009 19:50 #1247721
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sleutels
Hallo Volvisti
Ik heb ooit samen met Bas de hoofdsleutel met de garagesleutel vergeleken. Bij een van de twee sleutels was het metalen gedeelte dikker.
Toen ik m'n auto kocht, zaten er twee sleutels bij. Eén voor alle sloten behalve de tankdop en één voor alleen de tankdop. Die laatste is kleiner en bestaat volledig uit metaal. Ik heb beide sleutels bij de sleutelservice laten namaken. Ze hadden zelfs hetzelfde model sleutel, maar dan zonder het woord "Volvo" erin. Ik merk geen enkel verschil tussen de originele Volvo sleutel en de kopieën. Ik moet er wel bij zeggen, dat het gaat om het type sleutel waar nooit een transponder in zat.
groetjes
Mathy
Ik heb ooit samen met Bas de hoofdsleutel met de garagesleutel vergeleken. Bij een van de twee sleutels was het metalen gedeelte dikker.
Toen ik m'n auto kocht, zaten er twee sleutels bij. Eén voor alle sloten behalve de tankdop en één voor alleen de tankdop. Die laatste is kleiner en bestaat volledig uit metaal. Ik heb beide sleutels bij de sleutelservice laten namaken. Ze hadden zelfs hetzelfde model sleutel, maar dan zonder het woord "Volvo" erin. Ik merk geen enkel verschil tussen de originele Volvo sleutel en de kopieën. Ik moet er wel bij zeggen, dat het gaat om het type sleutel waar nooit een transponder in zat.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam