Nieuwe sleutel op chassis nummer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag de bestelde sleutel voor m,n 740 sedan opgehaald, De achterklep zat op slot en ik had er dus geen sleutel van...., op chassis nummer een bij Volvo besteld (en dan maar hopen dat ie past....)
Hij is passend, prima service etc van Volvo Bouwsema Veendam (kreeg nog een poster van de nieuwe S60 mee, gelijk het model maar gekocht....)
Deze sleutel past overal op (deuren,contact,achterklep dashboard kastje) ? Bij onze andere 700's hebben de achterklep sloten een andere sleutel, wie heeft dit ook ?
Vrgr Björn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb net bij de sleutelboer 2 nieuwe besteld
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik snap die ´hotelsleutels dus niet helemaal want eenmaal de bestuurdersdeur geopend gaat door de cv ook het kofferbakdeksel open...

Groeten Rudiger
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Dat klopt en als ik me niet vergis is een een heel klein kleurverschil (grijs en anthraciet) tussen de sleutels.Verder niet zo boeiend maar ach.jsnijder schreef : Je kunt je kofferdeksel apart op slot zetten ( gleufje staat dan horizontaal). Met de hotelsleutel kan niemand dan meer in je kofferbak komen.
Groeten uit Prinsenbeek
Ries van Lomwel
Volvo 945 estate MY 1998 Olive green
V70 2.4T MY 2002 Nautic blue
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gat waar de sleutelring in gaat is gewoon kleiner bij de één en groter bij de ander..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vrgr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
1 hotelsleutel met zwart handvat. Deze past niet op de klep onder de bagageruimte (estate) en het dashboardkastje.
1 zwart met grijze sleutel die overal op past, behalve op de tankdop. Bij de dealer beweren ze dat er voor de tankdop een apart sleuteltje is, wat de vorige eigenaar is kwijt geraakt. Vind ik typisch - weet iemand of het klopt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een afsluitbare dop was een aparte aanschaf