Lexani banden dan wel Federal Banden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.federaltyres.com.au/compare
Hier ook iets aardigs, maar verouderd en een ander type band dan die ik nu heb:http://www.planetsoarer.com/06tyre/index.htm
Ervaring erbij:http://www.carscene.com.au/newsevents/federal/targa.htmMaarja, dat is weer subjectief en ander bandje.
Ze lijken in Australië meer verkocht, als ik het zoekresultaat zo bekijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voorlopig is dat zo, Hoewel, vóór heb ik nu een setje Bridgestones liggen die ook zeer goed bevallen maar die zijn bijna op.ldoensen schreef : Eh Jeroen, je weet toch There's no substitute for Uniroyal Rainsport(voor de wat 'vlottere' rijder
De bandenboer raade me Federal aan, met als argument "duitse test en beter dan Michelin, blah blah blah"
Dus ik dacht, die test haal ik wel even op. Want ik ken ze helemaal niet.
NIKS waardevols te vinden, (ja <a href=" www.planetsoarer.com/06tyre/index.htm " target="_blank">nu dan wel, THX Bas )
Nog slechter in braking dan LINGLONG banden. Welke banden? ja linglong banden..
Dat wordt het dus never nooit voor mij. En Lexani zal het ook wel niet zijn dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er Pirelli P6 onder liggen, die voor ook tegen de verklikker lopen, aan de zijkant weliswaar, maar toch.Die halen de winter niet meer.Wordt voor mij toch weer Pirelli, maar nu de P7Jeroen schreef : ...vóór heb ik nu een setje Bridgestones liggen die ook zeer goed bevallen maar die zijn bijna op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vind dat een goede band. Goede grip (hoewel ik geen coureur ben) en heerlijk stil. Bij 130 op de teller alleen windgeruis rond de A-stijlen en minimaal motorgeluid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is mijn gehoor beter, ben ik een betere stuurman en kan ik mijn remmen beter doseren....???
Het is gewoon verstandig is om zoveel mogelijk info te verzamelen over de banden van je -mogelijke- keuze. En daarbij tellen alle meningen, die je maar kunt vinden.
Groet,
Wart
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Het is pas in een noodsituatie dat je de kwaliteiten van een band leert kennen en vooral waarderen!Je bent niet alleen op de weg.Groeten,HedwigBaseman schreef : Ik gooi mijn auto niet met 100 de bocht in.Doe ik het wel, zou ik wellicht grip verliezen (die bocht hier bij afrit oss)Iemand die dat wel doet, merk dat de Federal mogelijk zorgt voor onderstuur en geeft de band één als het gaat om grip.Ik niet, want ik hem nog niet een keer gemerkt dat ik verminderd grip had, anders dan dat ik het normaal vind als je met 50 vol in de ankers moet in de sneeuw, dat ie glijd, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja zo ist maar net, 1 keer voor me iemand op een ander zien butsen met maar 50 km/h. En het was toch game over voor die auto.hlambrechts schreef :
Het is pas in een noodsituatie dat je de kwaliteiten van een band leert kennen en vooral waarderen!Je bent niet alleen op de weg.Groeten,HedwigBaseman schreef : Ik gooi mijn auto niet met 100 de bocht in.Doe ik het wel, zou ik wellicht grip verliezen (die bocht hier bij afrit oss)Iemand die dat wel doet, merk dat de Federal mogelijk zorgt voor onderstuur en geeft de band één als het gaat om grip.Ik niet, want ik hem nog niet een keer gemerkt dat ik verminderd grip had, anders dan dat ik het normaal vind als je met 50 vol in de ankers moet in de sneeuw, dat ie glijdt, toch?
Ik stond wel op tijd stil. Wel met allejezus hard remmen op vochtig wegdek, terwijl ik voldoende afstand hield.
Het viel me trouwens gister weer op, De FT remde veel beter dan de 960, en dat gevoel had ik al vaker met de mijne tov andere 960/v90's.
Hoe zou het komen?
en oja, die bocht kan met minimaal 160, (ik zeg niet dat het hoeft, maar het kan)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Eén der redenen volvo te rijden is voor mij de zekerheid, spreekwoordelijk voor het merk.
Het contakt met de weg is vier handen groot. Het zou mijn's inzien's knetter zijn daar voor tweede keus te gaan.
Merkbanden, geen compromissen. En de lul die met zijn adakadabra hopla banden bovenop me schuift, omdat hij een paar centen wilde besparen. Daar wil ik ook nog even mee kletsen.
Mazzel.