Lexani banden dan wel Federal Banden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
of heeft er iemand wel een gehoord van Federal?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niets mis mee, maar dat is enkel mijn bevinding, met 7 mm profiel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ze zelfs op mijn caravan.
Ben er tevreden over
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja daar was ik ook bang voor, maar ik kom ze niet tegen in de test, terwijl de bandenboer het tegenovergestelde zegt.Pierre van Aert schreef : Natuurlijk dat kan en mag.Blijft wel over, dat er bij elke test zwaar onder de maat gescoord wordt, zowel bij nat als bij droog wegdek, ook de geluidsproduktie is meer dan gemiddeld, zowel binnen als buiten de auto.
Maar ook dat kan ik niet vinden..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan ik bevestigen, maar een gegeven paard moet je weer niet in de bek kijken, behalve als het Ceats geweeest zou den zijn.....Pierre van Aert schreef : ....ook de geluidsproduktie is meer dan gemiddeld, zowel binnen als buiten de auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij : <a href=" www.autobandenmarkt.nl/ "> www.autobandenmarkt.nl
staat bij bijna elk merk en type een test : ANWB of ADAC. Is er geen testreseltaat bekend, dan heeft de importeur of fabrikant niet mee willen werken of geen banden ter beschikking willen stellen. Hetgeen veronderstelt dat die daar geen positief resultaat in verwacht zal hebben. Gewoon links laten liggen dus. Vaak heb je voor slechts een paar centen meer wel een kwalitief veel betere band.
groetjes Pierre
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar zit geen gevalideerd en overwogen vergelijk in.
Wel ben ik het met je eens dat als de een ***** doet en de ander slechts * , het wel iets zegt.
Je kunt ook zeggen: zijn ze niet officieel getest blijf er dan maar voor de zekerheid af. Maar dat zet de normen wel heel ruim.
Wel bedankt voor het meedenken in de goede richting.Het bevestigd in ieder geval mijn vermoeden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, niks, toch?Jeroen schreef : Wel ben ik het met je eens dat als de een ***** doet en de ander slechts * , het wel iets zegt.
Ik vind bijvoorbeeld het feit dat ik ze in de winter wat meer hoor, niet belangrij en mijn antwoord zal neutraal zijn, terwijl iemand die er heel erg op let, de band ruk vind, omdat ie meer herrie maakt dan de Michelin die die persoon het jaar ervoor had, dat iedee.
Ik gooi mijn auto niet met 100 de bocht in.Doe ik het wel, zou ik wellicht grip verliezen (die bocht hier bij afrit oss)Iemand die dat wel doet, merk dat de Federal mogelijk zorgt voor onderstuur en geeft de band één als het gaat om grip.Ik niet, want ik hem nog niet een keer gemerkt dat ik verminderd grip had, anders dan dat ik het normaal vind als je met 50 vol in de ankers moet in de sneeuw, dat ie glijd, toch?
Subjectieve ongefundeerde of niet onderbouwde beoordelingen, zeggen niets, naar mijn idee, als het gaat om zoeits specifieks als een autoband.
My 50 cents.