Vermogen valt ineens weg! Zou dit 't zijn?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je weet ook wel, meer toeren = meer lucht dus harder zuigen en dan slaat bij een dergelijke vervuiling het filter wel dicht.
Gewoon uitkloppen en even gaan rijden, alstie warm is een goed in de toeren trekken........
En zodra de winkels weer open zijn een nieuw filter halen en plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo kom je niet echt voor verrassingen te staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ook laatst de CIS klep die vervuild was..
dus kijk ook daar eens naar zou ik zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, niet nodig want:Jeroen schreef : maar ook laatst de CIS klep die vervuild was..dus kijk ook daar eens naar zou ik zeggen.
en de CIS klep heeft alleen invloed op de stationairloop.Als je het voor elkaar krijgt de motor te laten lopen op 500 rpm, kun je zonder CIS-klep hen en weer naar zuid-frankrijk.Zodra de TPS een signaal afgeeft (als je je gaspedaal intrapt), doet de CIS-klep in het hele verhaal niet meer mee.JJager schreef : Hij blijft wel stationair lopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch maar even kijken, want de mijne liep prima stationair, maar na 10 minuten liep hij niet meer zoals het moest.Baseman schreef :
Neen, niet nodig want:Jeroen schreef : maar ook laatst de CIS klep die vervuild was..dus kijk ook daar eens naar zou ik zeggen.
en de CIS klep heeft alleen invloed op de stationairloop.Als je het voor elkaar krijgt de motor te laten lopen op 500 rpm, kun je zonder CIS-klep heen en weer naar zuid-frankrijk.JJager schreef : Hij blijft wel stationair lopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
(is het probleem makkelijk te reproduceren?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De monteur heeft er vandaag mee rondgereden (incl. nieuw luchtfilter) en het probleem heeft zich niet voorgedaan.
Maar goed, bij mij zat er ook ruim 100 km. tussen twee 'aanvallen'. Omdat het zich laat verhelpen met een reset kan ik wel al wat zaken uitsluiten.
Omdat ik letterlijk de slierten met vuil uit het filter trok, denk ik echt dat hij ademnood heeft gehad. Gek genoeg heeft het zich drie keer voorgedaan op verschillende momenten: een keer bij volle acceleratie op de uitvoegstrook, een keer bij 110 km/u constant en een keer bij het manoeuvreren. Dus ja...
Als het zich nogmaals voordoet, hoop ik dat ik dicht bij huis ben en de code er in kan laten staan. We gaan maar rijden en we zullen zien.
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
That's why people invented a pencil and paper..............JJager schreef : .....hoop ik dat ik dicht bij huis ben en de code er in kan laten staan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo ja, hoe?
Joost