Een 245 dan maar (aka Een 740 of een 245?, deel 2)
- Marc van der Marek (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-05-2009 10:31 #1238650
door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic Wat vroeger 'super' heette.
Wat vroeger 'super' heette.
Op volvolvo.nl is heel veel te vinden over de 240.
Op volvolvo.nl is heel veel te vinden over de 240.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2009 11:53 #1238653
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de 240....
met het B200K blok kan gewoon ron95 in, of wel gewone benzine, 6 jaar gereden met een 240 met B200K blok en geen centje pijn.
Zoals eerder vermeld, ga rijden en de verschillende volvo, qua karakter verschilt het veel. Heb ook een 240 estate en vind dit zalig onthaastend rijden een echte cult auto.
Kijk ook eens op mijn web-log voor meer info over de 200 serie.
Veel succes met je keuze.
Zoals eerder vermeld, ga rijden en de verschillende volvo, qua karakter verschilt het veel. Heb ook een 240 estate en vind dit zalig onthaastend rijden een echte cult auto.
Kijk ook eens op mijn web-log voor meer info over de 200 serie.
Veel succes met je keuze.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2009 12:10 #1238654
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reeds gelezen
Hoi Paul, ik had je log al een tijdje geleden gelezen. En ook de aankooptips die je me hebt gestuurd. Bedankt nog daarvoor.
Die 740 is - gelukkig, zou ik bijna zeggen - verkocht. Scheelt weer een hoop onnodige twijfels....
Ga idd gewoon naar die 245 kijken en rijden. Daarna zien we verder. En ik zal mijn ervaringen hier ook posten.
Bedankt voor alle reacties, mensen!
Die 740 is - gelukkig, zou ik bijna zeggen - verkocht. Scheelt weer een hoop onnodige twijfels....
Ga idd gewoon naar die 245 kijken en rijden. Daarna zien we verder. En ik zal mijn ervaringen hier ook posten.
Bedankt voor alle reacties, mensen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2009 14:38 #1238658
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi SaddieN
Het is ook bijna niet bij te houden, rond deze tijd stijgt de vraag voor aankooptips voor een volvo uit de 200 serie explosief.
Zeker 10 potentiele liefhebbers per week, vergeet soms de namen, vandaar blijkbaar het dubbele aanbod.
Veel succes en rijplezier toegewenst!
Met groet,
Paul
Zeker 10 potentiele liefhebbers per week, vergeet soms de namen, vandaar blijkbaar het dubbele aanbod.
Veel succes en rijplezier toegewenst!
Met groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2009 19:58 #1238741
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic soeb
om maar even zout in de wonde te wrijven:
een 13 jaar oude soeb blijft een risicofactortje. En tweedehands onderdelen zijn bijna niet te krijgen..
Dat is bij Volvo wel anders.
Zoals gezegd de stbekr is in te bouwen.. en de rest is aan jou

een 13 jaar oude soeb blijft een risicofactortje. En tweedehands onderdelen zijn bijna niet te krijgen..
Dat is bij Volvo wel anders.
Zoals gezegd de stbekr is in te bouwen.. en de rest is aan jou

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2009 20:52 #1238743
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan makkelijk.
Om even op je vraag terug te komen of je vriendin er wel in zou kunnen rijden? Kan zat. Zelf ben ik 1,95 m'n vrouw 1,67. Zij kan er erg makkelijk in rijden. Ook die van mij heeft geen stuurbekrachtiging. En als ik het zo hoor (roei zelf ook) zit het met jouw vriendin wat betreft spieropbouw wel snor.
Wat betreft de techniek, appeltje eitje verhaal. Kijk anders eens op <a href=" www.volvolvo.nl/ "> www.volvolvo.nl Denk trouwens dat een 745 ook een goede keus zou zijn, tis maar net wat je geschikter tegenkomt.
Maar een Soeb,...?

Suc 6 met zoeken
Wat betreft de techniek, appeltje eitje verhaal. Kijk anders eens op <a href=" www.volvolvo.nl/ "> www.volvolvo.nl Denk trouwens dat een 745 ook een goede keus zou zijn, tis maar net wat je geschikter tegenkomt.
Maar een Soeb,...?

Suc 6 met zoeken
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2009 17:13 #1239080
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Hoi SaddieN,
Als je echt een
Hoi SaddieN,
Als je echt een keuze moet maken tussen Volvo en? En wat eigenlijk? Nog een Volvo?
Ik heb er nog een over. Een witte (met blauwe luxe bekleding, onbeschadigd uiteraard, ook gestoffeerd in diezelfde kleur in de gehele achterbak) Blackline estate, 1991, 245 SE, automaat, airco, 2x elektrische ramen, en STUURBEKRACHTIGING!
Bij serieuze interesse stuur me even een e-mail. Ik woon wel in NB ...gelukkig geen "bedrijfje" op dat gebied.
En voor de echte hobbyist heb ik nog een rode 245 over (135dznd.km origineel).

<a href="mailto:J.Blummel@hetnet.nl">J.Blummel@hetnet.nl
mvh John

Als je echt een keuze moet maken tussen Volvo en? En wat eigenlijk? Nog een Volvo?
Ik heb er nog een over. Een witte (met blauwe luxe bekleding, onbeschadigd uiteraard, ook gestoffeerd in diezelfde kleur in de gehele achterbak) Blackline estate, 1991, 245 SE, automaat, airco, 2x elektrische ramen, en STUURBEKRACHTIGING!
Bij serieuze interesse stuur me even een e-mail. Ik woon wel in NB ...gelukkig geen "bedrijfje" op dat gebied.
En voor de echte hobbyist heb ik nog een rode 245 over (135dznd.km origineel).

<a href="mailto:J.Blummel@hetnet.nl">J.Blummel@hetnet.nl
mvh John

Moderators: Jerry Stam