Op maandag wil mijn V90 niet starten!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2009 18:42 #1236828
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Morgen.....
krijg ik een nieuwe accu en afgesproken dat er dan een 65 ah in komt. Misschien is nu het probleem opgelost.
Ik houd jullie op de hoogte hoe het verder gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2009 19:15 #1236809
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 10Ah
Het kan zijn,
Maar dat heeft toch vooral ook met de lekstroom te maken hebben, of toch nog een slechte accu. Maar een luie dynamo?ik zou hem homeopathise druppeltjes geven.
Ik had het ook, een slechte accu.
Na 2 dagen stilstaan echt reteslecht op gang komen, en bijna niet meer starten. En daarbij ook nog allerlei vage kwaaltjes. Maar nu met een nieuwe (60 Ah) accu loopt hij weer als nooit tevoren.
Maar dat heeft toch vooral ook met de lekstroom te maken hebben, of toch nog een slechte accu. Maar een luie dynamo?ik zou hem homeopathise druppeltjes geven.
Ik had het ook, een slechte accu.
Na 2 dagen stilstaan echt reteslecht op gang komen, en bijna niet meer starten. En daarbij ook nog allerlei vage kwaaltjes. Maar nu met een nieuwe (60 Ah) accu loopt hij weer als nooit tevoren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2009 20:57 #1236838
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afwachten waard
Dat lijkt me een goede poging en het afwachten waard. Vraag meteen of ze even het verschil van afgifte dynamo en 'wat er aankomt bij de accu' meten, dan weet je dat ook weer.Bert N schreef : krijg ik een nieuwe accu en afgesproken dat er dan een 65 ah in komt. Misschien is nu het probleem opgelost.
Moderators: Jerry Stam