aanjager weerstand gevonden... en nu? weer met foto's :-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik lees in het draadje van Fred dat ze lastig te solderen zijn. Ik zal dus eerst eens even kijken op de sloop. Ik ken een goed adres waar regelmatig 940's en 740's staan en ze vragen heel schappelijke prijzen.
To be continued dus. Dank weer allen!
Oja, off topic: wat is de site ineens lekker snel geworden!
Groeten
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
hoe zie je dat (hij doorgebrand is)?Adrian schreef : Dat raketje dat je op de bovenste twee foto's aan de voorkant ziet is de smeltveiligheid.
Die is doorgeslagen. Verbind deze door en controleer of de blower weer in alle standen werkt.
Op het forum staat wel ergens welke smeltzekering je er in moet zetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joost
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er ooit een zwarte Mercedes S-klasse uit de W126 serie zien staan. Gepantserd. Hoe ik dat zo zeker weet? De deuren waren zo'n 10 cm dik en zo ook de beglazing rondom. De kogelgaten zaten all over the place. Vooral ter hoogte van de bestuurdersplaats. Ik heb nog even aan de binnenkant gekeken, daar was het glas nog heel. Die Benz heeft dus iemands leven gered, lijkt me zo.
Nou zijn de meeste auto's die er staan gelukkig gewone slopers, nog nooit een lijk in een kofferbak gevonden bijvoorbeeld.
Ze zitten in Dongen, van de Mosselaar heet het bedrijf. Altijd even vriendelijk en goedkoop dus.
Niels
ps; ik ben ook wel benieuwd hoe je kan zien hoe dat raketje in mijn weerstandje kapot is.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Wanneer je er een van de sloop gaat halen, let dan op het aantal pinnen van de aansluiting, er zijn verschillende versies en neem natuurlijk een meter mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb net gebeld, ze hebben helaas geen 940's en 740's staan. Ik zal even geduld moeten hebben dus.
Niels
- V700 register
- Nieuw lid
-
Peter
Lobbes