Hulpaggregaten, wat zijn dat ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2009 10:16 #1224985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Riemen en co
Waterpomp, daar kun je later ook zo bij, dus alleen vervangen bij lekkage. (BF230FK andere type's weet ik niet)
Ik heb alleen de distributie riem en en alle snaren vervangen, en de kleppen gesteld. iets van 70 euro was ik kwijt aan matriaal il nieuwkleppendekselpakking)
B230FK 8 klepper heb ik, was gewoon een zaterdag prutsen.
(Ik heb niet het hele verhaal gelezen wat hier boven staat)
Ik heb alleen de distributie riem en en alle snaren vervangen, en de kleppen gesteld. iets van 70 euro was ik kwijt aan matriaal il nieuwkleppendekselpakking)
B230FK 8 klepper heb ik, was gewoon een zaterdag prutsen.
(Ik heb niet het hele verhaal gelezen wat hier boven staat)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2009 10:46 #1224987
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Hulpagregaat
Er zijn nog meer hulpaggregaten.
Denk maar aan:
de dynamo, deze is na 250.000 km ook niet meer betrouwbaar. Collector en koolborstels zijn het zwakke punt
de startmotor, hetzelfde collector en koolborstels, startrelais wordt ook al kritisch
de aircocompressor, condensor enz. wordt ook twijfelachtig, gelukkig blijf je hier niet mee staan.
Denk maar aan:
de dynamo, deze is na 250.000 km ook niet meer betrouwbaar. Collector en koolborstels zijn het zwakke punt
de startmotor, hetzelfde collector en koolborstels, startrelais wordt ook al kritisch
de aircocompressor, condensor enz. wordt ook twijfelachtig, gelukkig blijf je hier niet mee staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2009 11:02 #1224990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Houten hamersteel....
Of ander hulpmiddel dat de pomp niet kan beschadigen.
Houten bezemsteel enz enz (wel even inkorten natuurlijk) Als het maar voldoende sterk is en niet weg kan schieten.
Je moet even kijken hoeveel en waar je ruimte hebt om voldoende druk te kunnen zetten.
Groeten,
Erik
Houten bezemsteel enz enz (wel even inkorten natuurlijk) Als het maar voldoende sterk is en niet weg kan schieten.
Je moet even kijken hoeveel en waar je ruimte hebt om voldoende druk te kunnen zetten.
Groeten,
Erik
Moderators: Jerry Stam