Remschijven
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2009 21:25 #1225281
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Klopt!
Hij heeft gelijk hoor Bas,
kijk maar eens in de prijslijsten. Daar staan ook 8 cijferige nummers . Vaak zijn de 7 cijfers het artikel of onderdeel nummer en het laatse cijfer de kleurcode bv.

GG,

kijk maar eens in de prijslijsten. Daar staan ook 8 cijferige nummers . Vaak zijn de 7 cijfers het artikel of onderdeel nummer en het laatse cijfer de kleurcode bv.

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2009 23:31 #1225300
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic +1
Hallo Volvisti
Volvo heeft voor onze onderdelen 6+1 en 7+1 bestelnummers gebruikt. Volgens mij begon een bepaald artikel altijd met nul als laatste cijfer. Werd het onderdeel verbeterd, dan werd het laatste cijfer iedere keer met 1 verhoogd.
groetjes
Mathy
Volvo heeft voor onze onderdelen 6+1 en 7+1 bestelnummers gebruikt. Volgens mij begon een bepaald artikel altijd met nul als laatste cijfer. Werd het onderdeel verbeterd, dan werd het laatste cijfer iedere keer met 1 verhoogd.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2009 10:43 #1225314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Anders moet ik toch echt ff langs Specsavers.....Miquelangelo1969 schreef : Hij heeft gelijk hoor Bas,
GG,
Moderators: Jerry Stam