Remschijven
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is een II, schijven zijn 56,5 mm x 280 mm.Op een onderdelensite staat namelen 50,3 mm x 280 mm dus vandaar mijn vraag.Kan er dus zeker van zijn dat het past?
Mvg Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje rare maat, als je het mij vraagt, 50mm is 5 centimeter, toch? Dat is toch geen maat voor een remschijf? Dat is de maat van de schijf met bevestigings-'bult' zeg maar.De schijfdikte lijkt me belangrijker.Borderpatrol schreef : Het is een II, schijven zijn 56,5 mm x 280 mm.Op een onderdelensite staat namelen 50,3 mm x 280 mm dus vandaar mijn vraag.
Wytze verkoopt ze trouwens ook, <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...-en-900-modellen.pdf " target="_blank">lijstje was je al bekend toch? Volgens mij is het item nr. 30.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanaf augustus 1994 wel ja, namelijk modeljaar 95 en verder.Als jouw auto dus van januari 94 is (met een 940-neus) dan passen ze dus niet, of eigenlijk, zijn ze dan dus niet hetzelfde.Borderpatrol schreef : Als ik het dus goed begrijp zijn alle schijven vanaf '94 utzelfde??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mvg Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mvg Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan niet, Volvo hanteert 7-cijferige nummers.Type-foutje?Borderpatrol schreef : Heb even wat zoekwerk verricht op het originele onderdeelnr.nl.: 35165679 daar kwam uit dat het voor een 960 vanaf 1990 tot 94 is.
- V700 register
- Nieuw lid
-