OPGELOST: Alles uitgevallen, toerenteller, snelheidsmeter, benzinemeter, waarschuwinglampjes!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou niet zonder meer gaan overbruggen, zeker niet met die instrumenten die eraan hangen. Stel dat je kortsluiting nog bestaat. Als je er een draadje tussen maakt zou de boel kunnen doorbranden. Denk dat je met visuele inspectie wel kunt zien of de inline fuse eruit gegaan is.Miquelangelo1969 schreef : Ik ga vanmiddag wel even kijken of ik deze 'fuse' kan vinden en probeer het dan wel eerst met een draadje te overbruggen, om te zien of dat het probleem is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
En wat zou ik anders moeten doen? En hele nieuwe tellerunit plaatsen??
Maar ik zal eerst een visuele inspectie doen.

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
En het lijkt alsof er een coating overheen zit, kan ik daar gewoon overheen solderen?
De tang heb ik inmiddels operatief verwijderd!!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Eerst maar eens kijken waar die zekering zit..... het is wel balen hoor, helemaal niets werkt meer, zelfs mijn tacho niet!
Maar ja, met een tang gaan pielen terwijl ie op contact staat is ook wel héél erg dom!!!

Gulle Groet,

- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Kan heel goed dat je wel sluiting hebt gemaakt aan de onderkant van je klokkenwinkel. Hier moet een stukje tape zitten maar dit wil wel eens verdwijnen als je de klokkenwinkel terugzet en kan dan sluiting maken op het metalen frame zonder dat je het meteen doorhebt. Heb ik ook eens gehad en ja hoor, na veel zoeken bleek de zekering op de blauwe print door te zijn. (heb hem wel overbrugd). Sindsdien werkt alles weer gewoon
groetjes Bouke
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 bouke maas schreef : Hoi Miquel
Heb ik ook eens gehad en ja hoor, na veel zoeken bleek de zekering op de blauwe print door te zijn. (heb hem wel overbrugd).
groetjes Bouke
Kan je mij misschien vertellen waar die zekering precies zit, of is dat wel direct duidelijk als ik ga kijken, en hoe heb je hem overbrugd?

Gulle Groet,

- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb hier nu een klokkenwinkel van een diesel voor me liggen en bij deze zit de zekering recht boven het zwarte lampje wat achterin tussen de toerenteller en de kilometerteller zit. Maar ik weet niet of ie daar bij jouw auto ook zit. Goed speuren.
gr Bouke
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar euh, hoe heb jij die overbrugging gemaakt? En heb je daar weer een zekering tussen gezet?

GG,