Knoekend geluid bij bocht achteruit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 17:32 #1221418
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelucht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 21:36 #1221451
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrouw en ik gelukkig,
Heerlijk, die bekendheid met dit nieuwe fenomeen,
heerlijk geruststellend!
Peter en Rita!
Lobbes
"vierkant tegen rond"
heerlijk geruststellend!
Peter en Rita!
Lobbes
"vierkant tegen rond"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 23:10 #1221467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo,
Tot nu toe hebben
Hallo,
Tot nu toe hebben alle auto's die ik ooit gehad heb na ongeveer een half jaar een "knoek" gekregen, I don't even bother anymore
Maar toen ik dit topic las over een knoek met het achteruit rijden, moest ik toch wel denken aan een knoek die bij de remmen vandaan komt. Zou dat niet kunnen?
Groeten,
Frans
Tot nu toe hebben alle auto's die ik ooit gehad heb na ongeveer een half jaar een "knoek" gekregen, I don't even bother anymore

Maar toen ik dit topic las over een knoek met het achteruit rijden, moest ik toch wel denken aan een knoek die bij de remmen vandaan komt. Zou dat niet kunnen?
Groeten,
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2008 22:39 #1221964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De auto deze week op bokken
De auto deze week op bokken gezet en overal eens aan geduwd en getrokken fuseekogels stuurkogels ed is volgens mij niks mis mee. Maar als ik het zo lees moet ik me geen zorgen maken. Vooruitrijdend heb ik er geen last van.
@ Frans: jou berichtje zie ik net pas en daar heb ik dus idd nog niet naar gekeken. Als de blokjes idd niet geborgd zijn zou dat het wel nog eens kunnen zijn. Auto dus maar weer omhoog. Als ze geborgd zijn en ze zitten niet te los laat ik het er lekker bij.
groet Sante
@ Frans: jou berichtje zie ik net pas en daar heb ik dus idd nog niet naar gekeken. Als de blokjes idd niet geborgd zijn zou dat het wel nog eens kunnen zijn. Auto dus maar weer omhoog. Als ze geborgd zijn en ze zitten niet te los laat ik het er lekker bij.
groet Sante
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2009 22:56 #1226781
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andersom
Ik heb het probleem juist als ik vooruit ijd en bochten maak. Bijvoorbeeld op rotondes en scherpee bochten naar zowel links als rechts. Ik hoor dan zo'n knak of knoek die meer vanachter komt, wat zou dat kunnen zijn???
Moderators: Jerry Stam