Panne im Ausland, genereert een TIP !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2008 17:57 #1219326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja zoals de meeste wel
Ja zoals de meeste wel weten ben ik ook een Pietje precies als het op onderhoud aankomt, maar als nog kan je dan onverwachte dingen overkomen.Zoals gisteren bijvoorbeeld, we rijden in een dik pak sneeuw van uit Belgie naar Nederland +/- 10 cm en toen zij de ruitenwisserarm aan mijn kant van doe het maar lekker zelf.Heb meestal wel gereedschap bij me, maar toevalig nu net vergeten wat mee te nemen bij vertrek, heb 20 kilometer over mijn midden armsteun gehangen, wat mijn vriendin trouwens niet zo erg vond .Bij het eerste benzinestation naar binnen gewandelt met een stijfe nek (snap niet hoe die petjes figuren dat zo lang vol houden)en ja hoor daar lag mijn redding in de 2 euro bak een Bako.Meteen maar wat sigaretten en shag ingeslagen want we waren nog niet de grens over, naar buiten gelopen kap open moertje van het wisserarmpje aangedraaid en we konden weer vrolijk verder, nou ja vrolijk....Heb van af Antwerpen tot Amsterdam toch dik 4 uur over gedaan...met me zomerbandjes.Maar ja zo zie je maar weer, kan toch altijd mis gaan, hoe goed je de boel ook onderhoud, zoals 3 jaar geleden dat mijn automaat de geest gaf in Zuid Frankrijk, dat ging helaas niet lukken met een Bako uit de 3 euro bak.Daarom wens ik u ook veel geluk toe als u een verre reis gaat maken richting het buitenland want meer dan een portie geluk en goed onderhoud kan je niet doen.Gr Bart  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam