versnellingsbak zelf reviseren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 18:47 #1218045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alleen een veerring...
aangezien er alleen een veerring is gebroken, moet het volgens mij te doen zijn. Een losse veerring ligt vast wel ergens...
Ik maakte mij al wel zorgen over de dikte van de pakking (erg dun!), die inderdaad gesneuveld is.
een complete revisie wordt het dus in elk geval niet, dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt
bedankt en allerbeste groet!
Peter, Lobbes
Ik maakte mij al wel zorgen over de dikte van de pakking (erg dun!), die inderdaad gesneuveld is.
een complete revisie wordt het dus in elk geval niet, dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt
bedankt en allerbeste groet!
Peter, Lobbes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 19:26 #1218046
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic we hebben nog wel een goede
we hebben nog wel een goede bak liggen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 21:11 #1218055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo allemaal,
Ik kijk
Hallo allemaal,
Ik kijk ervan op dat geen revisiebdrijf de m47 kan reviseren.Een anderhalf jaar geleden had ik ook een zingende 5de versnelling.
Ik heb toen een bedrijf in de buurt van/of in Den Haag gevonden.
Ze konden de bak reviseren voor ik dacht 600euro, incl. montage rond de 1100euro.
Zou er dan zoveel veranderd zijn?
Ik heb toen maar gekozen voor een sloopbak. Deze doet het tot op heden goed.
Zelf heb ik ook overwogen om het lager{s} een keer zelf te vervangen. Tot op heden nog geen kans gezien om eraan te beginnen.
Groeten Rob Albert
Ik kijk ervan op dat geen revisiebdrijf de m47 kan reviseren.Een anderhalf jaar geleden had ik ook een zingende 5de versnelling.
Ze konden de bak reviseren voor ik dacht 600euro, incl. montage rond de 1100euro.
Zelf heb ik ook overwogen om het lager{s} een keer zelf te vervangen. Tot op heden nog geen kans gezien om eraan te beginnen.
Groeten Rob Albert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 22:45 #1218062
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vakman
In mijn geval kan ik melden dat ik wel als een vakman denk, Peter. Daar ben ik mee op gegroeid en heb dat van senior geleerd. Verder vind ik het ook interessant om iets op te steken van een klus of werk die ik doe.
Ervaring in bakrevisie heb ik niet en dat komt omdat het nog niet is voorgevallen. De zeldzame keer dat het zou kunnen heb ik een andere auto gekocht vanwege de te verwachten kosten. Een automaat reviseren zit blijkbaar anders en vooral duurder in elkaar.
De enige diploma die ik heb, is Ouwehoer met, inderdaad, valkuilen. Maar valkuilen kun je omzeilen, je weet wat je beperkingen zijn en dus kun je scoren.
Succes Lobbes.
Ervaring in bakrevisie heb ik niet en dat komt omdat het nog niet is voorgevallen. De zeldzame keer dat het zou kunnen heb ik een andere auto gekocht vanwege de te verwachten kosten. Een automaat reviseren zit blijkbaar anders en vooral duurder in elkaar.
De enige diploma die ik heb, is Ouwehoer met, inderdaad, valkuilen. Maar valkuilen kun je omzeilen, je weet wat je beperkingen zijn en dus kun je scoren.
Succes Lobbes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 01:07 #1218083
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeft ie in z'n boeken gekeken ?
Ja dat klopt, heb ook van de 15 die ik had gebeld 2 die mij vertelde dat het kon, dat zijn overigens ook de twee die niet in hun boeken keken en dit zo uit hun hoofd vertelden.Bij Volvo werd mij ook duidelijk gemaakt dat ze geen revisie onderdelen uitgaven, ook niet aan revisie bedrijfen, ze zijn er zo blij mee Volvo dat ze het in eigen huis doen, dat ze niet eens specificaties uitgeefen over welk type olie er in een M90 hoort te zitten.Nee geef mij dan maar ZF , AW of Voith als versnelllingsbak, deze zijn bij ieder revisie bedrijf te reviseren.Gr Bartrobert31 schreef : Hallo allemaal,
dat geen revisiebdrijf de m47 kan reviseren.Een anderhalf jaar geleden had ik ook een zingende 5de versnelling.
Ik kijk ervan op
Groeten Rob Albert
Moderators: Jerry Stam