Versnellingsbak vervangen (...) één groot drama + pookje opgelost
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 00:53 #1217947
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Maten ?
Wat zijn de afmetingen/uitvoering?
Ik heb nl wel meer kapitale productie machines stil zien staan op het onbreken van een rubber ringetje.
Even rondbellen of de juiste leverancier erachter zetten, en was vaak in no-time opgelost...........
Ik heb nl wel meer kapitale productie machines stil zien staan op het onbreken van een rubber ringetje.
Even rondbellen of de juiste leverancier erachter zetten, en was vaak in no-time opgelost...........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 01:00 #1217948
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Mathy,
Wanneer je de
Hoi Mathy,
Wanneer je de leren hoes en de rubberen hoes losneemt van de pook, kom je een goudkleurig 'stelplaatje' tegen rechts van de pook. Dit plaatje dit als beveiliging van de achteruit. Wanneer dit plaatje te ver naar rechts gemonteerd wordt kan het de eerste en de tweede versnelling in de weg zitten. Logischerwijs is het dan moeilijker om beide versnellingen in te leggen. Ik kan het één en ander op de sleuteldag laten zien, aangezien de mijne te strak staat afgesteld.
Groet, Roderik
Wanneer je de leren hoes en de rubberen hoes losneemt van de pook, kom je een goudkleurig 'stelplaatje' tegen rechts van de pook. Dit plaatje dit als beveiliging van de achteruit. Wanneer dit plaatje te ver naar rechts gemonteerd wordt kan het de eerste en de tweede versnelling in de weg zitten. Logischerwijs is het dan moeilijker om beide versnellingen in te leggen. Ik kan het één en ander op de sleuteldag laten zien, aangezien de mijne te strak staat afgesteld.
Groet, Roderik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 01:10 #1217949
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Graag
Hallo Roderik
Groetjes
Mathy
Graag. Maar help me er maar aan denken. Op sleuteldagen ontschiet me dit soort dingen nog wel eens.Roderik v. M schreef : Ik kan het één en ander op de sleuteldag laten zien, aangezien de mijne te strak staat afgesteld.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam