Lekkage stuurbekrachtiging 964 1995 2.5
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 21:44 #1213681
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic km
Ik wil je niet te veel ongerust maken maar het stuurhuis van mijn 960 is met 137.000 km, afgelopen zomer vervangen (in oostenrijk)........EndlessQuest schreef : Zou het stuurhuis bij 138.000km al aan vervanging toe zijn? Nee toch zeker mag ik hopen? Mijn 940 heeft er 285.000 op zitten en dié zit er wel aan te komen, volgens de dealert.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 21:58 #1213689
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je het niet wilt,
Als je het niet wilt, waarom doe je het dan toch?
Maar ff serieus, ik begrijp je punt. Ik vraag mij alleen af, ik zie de olie uit de leiding komen, dus ik weet waar het lekt. Waarom zou dan het stuurhuis alsnog verdacht zijn? Voor deze lekkage maakte het stuurhuis op geen enkele manier een verdachte indruk namelijk.
Groeten,
Richard
Maar ff serieus, ik begrijp je punt. Ik vraag mij alleen af, ik zie de olie uit de leiding komen, dus ik weet waar het lekt. Waarom zou dan het stuurhuis alsnog verdacht zijn? Voor deze lekkage maakte het stuurhuis op geen enkele manier een verdachte indruk namelijk.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 22:15 #1213692
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja...
shit happens, zullen we maar zeggen.
Gezien je beschrijvingen lijkt het me ook niets met het stuurhuis te maken hebben, maar goed, ik ben geen techneut. Ik reageerde alleen maar op je opmerking inzake de km stand. Ik zou eerst de slang vervangen op de eerstkomende sleuteldag als ik jou was, en daar gelijk de monteur even je stuurhuis te laten checken. Dan ben je weer klaar denk ik. Succes!
Gezien je beschrijvingen lijkt het me ook niets met het stuurhuis te maken hebben, maar goed, ik ben geen techneut. Ik reageerde alleen maar op je opmerking inzake de km stand. Ik zou eerst de slang vervangen op de eerstkomende sleuteldag als ik jou was, en daar gelijk de monteur even je stuurhuis te laten checken. Dan ben je weer klaar denk ik. Succes!
Moderators: Jerry Stam