Hoe relais van CV door te meten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 18:44 #1208665 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic You are....

Hulzie schreef : Harstikke bedankt Bas.

.........welcome. 
Waar is die oude? Kun je die, als ie nog niet in de kliko ligt eens meenemen naar een sleuteldag ofzo? 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:04 #1208667 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De oude
De oude heb ik terzijde gelegd, die gaat niet de kliko in, zal ik eens meenemen, want daar valt altijd wat aan te meten voor kenners.

Iets algemeens over dat kapot gaan van dat relais.
We hebben de originele sleutels bij de auto, dus "onze contactsleutels" waarop we altijd vertrouwden, en een aparte kofferbaksleutel.<address>Nou stonden we op het moment van het kapot gaan van dat relais op Lauwersoog, om naar Schiermonnikoog te gaan, dus met volle kofferbak, en we hadden onze hoofdsleutel, die we altijd aan de bos hebben, gewoon mee, daarmee kon alles handmatig op slot. okay dan. (contactsleutel)</address>Toen kwam het probleem dat we onze koffers moetsen pakken, toen kwam ik erachter van hee, daar is een aparte sleutel voor, om de kofferbak handmatig te openen.
 Gelukkig had ik deze een week eerder in de armsteun laten liggen, anders hadden we daar een probleem gehad.
Dus een boodschap voor anderen met originele sleutels, zie uw set na, want als we die kofferbaksleutel niet mee hadden, hadden we pech gehad.
Actie hier : 1 bijmaken, voor ""thuis aan de spijker""en de andere op reserve onder de armsteun.
&#160;
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:16 #1208669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andersom ?
Gaat het hier om een niet-originele sleutel/slot combinatie voor de kofferbak ?
Mij is bij aankoop namelijk andersom verteld. Ik kreeg 3 originele sleutels, 2 grijs/zwarte en 1 zwarte. 2 grijs/zwarte waarmee ik kan rijden en alle deuren, kofferbak en dashboardkastje kan openen. Met de zwarte kan ik ook rijden en de deuren openen. Openen van kofferbak en dashboardkastje is daar echter niet mee mogelijk. Zon sleutel voor alleen rijden+portieren werd door de verkoper een "hotelsleutel" genoemd en dat is ook meteen het doel: Als de hotelchauffeur je auto van de entree naar de parkeerplaats wil brengen kun je hem die sleutel geven zodat meneer niet in je spullen kan snuffelen. Idem voor een garagebeurt, maar als je je garagehouder (hierin) al niet vertrouwt..... Bovendien lastig als hij in de kofferbak moet zijn. 
Nog een tip: als je zo'n bos sleutels krijgt (bij aankoop oid), haal er dan één uit de bos en ga daarmee rijden. Als je de hele bos aan je contactslot hangt kan het zijn dat de startblokkering de sleutel(s) niet meer herkent omdat hij teveel signalen tegelijk krijgt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:25 #1208673 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slot
Nee , alles is wel origneel.
&#160;
Maar wij reden zelf altijd met de hotel/garagesleutel, een fraaie fout dus.
Check je sleutels, want wisten van het bestaan, maar hadden het nooit in de gaten.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:30 #1208674 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic CV relais test
Kom ik net achter
De sleutels niet in het contact en de deuren open.
&#160;
Druk een kapot relais in de socket en je hoort niks
Druk een goed relais in de socket en hij zegt klik.
Achteraf heel simpel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:39 #1208675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Check
Dit soort checks zijn erg handig, zullen er (ooit eens) een informatiepagina over maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:52 #1208676 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog even de sleutelgein
We hebben 3 auto's
Het schijnt dat aan mijn bos, de garagesleutel zit/zat.
Aan die van mijn vrouw de hoofdsleutel
Er een zakje met reservesleutels onder de tussenarmsteun lag, w.o. ook een hoofdsleutel.
We op Lauwersoog mijn vrouw haar bosje sleutels niet meehadden.
Punt van aandacht dus. (mijn vrouw had de koffer ingepakt, en ik gebruik zelf de koffer nooit, heb het dus nooit ontdekt, ik gebruik de auto om te rijden, en om een aanhanger mee te trekken (botenwagen).

Moderators: Jerry Stam