Groupbuy: Tyre Pressure Monitor (draadloos)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 20:52 #1066301
door V700 register
Groupbuy: Tyre Pressure Monitor (draadloos) is gemaakt door V700 register
Zoals ieder zou hebben kunnen lezen in o.a. De telegraaf kost het rijden met verkeerde bandenspanning de gemiddelde automobilist ca 140 euro per jaar; tevens wordt door een verkeerde bandenspanning meer fijnstof (= extra snelle slijtage) en uiteraard CO2 de lucht in geslingerd.
Via een relatie kan ik een aantal TPMS sets heel gunstig aanbieden, maar dan moet ik niet aankomen met 2 of 3 sets; de lat ligt rond de 12 stuks.
Er zijn twee uitvoeringen: 4 ventiels (ca 120 euro per set) of 6 ventiels (auto + caravan) voor iets van 150 euro.(Prijzen incl verzending en BTW) De genoemde prijzen zijn een beetje afhankelijk van het aantal, maar de exacte prijs weet ik pas als ik het exacte aantal kan doorgeven. Levertijd ca. 2 weken na bestelling.
Is er interesse? Zo ja, dan graag reactie hier PLUS PB...
Lees graag van jullie.
JP
En jawel, ik ben "net zo handig" met mijn website als met mijn auto, <a href=" www.e57.nl " target="_blank">dit ging sneller!
Via een relatie kan ik een aantal TPMS sets heel gunstig aanbieden, maar dan moet ik niet aankomen met 2 of 3 sets; de lat ligt rond de 12 stuks.
Er zijn twee uitvoeringen: 4 ventiels (ca 120 euro per set) of 6 ventiels (auto + caravan) voor iets van 150 euro.(Prijzen incl verzending en BTW) De genoemde prijzen zijn een beetje afhankelijk van het aantal, maar de exacte prijs weet ik pas als ik het exacte aantal kan doorgeven. Levertijd ca. 2 weken na bestelling.
Is er interesse? Zo ja, dan graag reactie hier PLUS PB...
Lees graag van jullie.
JP
En jawel, ik ben "net zo handig" met mijn website als met mijn auto, <a href=" www.e57.nl " target="_blank">dit ging sneller!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 21:20 #1207736
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ja!
Ik heb interesse, heb je een plaatje/beschijving?
Er is nl ook een hoop "rommel" op dit gebied te koop.
Er is nl ook een hoop "rommel" op dit gebied te koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 21:33 #1207737
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rommel
Klopt inderdaad, had ik wat van moeten bijvoegen. Was ik ook van plan maar ik heb wat problemen om de data op mijn website te plempen; de NL leverancier heeft dat er niet opstaan omdat ze iets grotere klanten hebben. Komt er aan!
Heb het al wel mailklaar; dus als je een PM stuurt komt het vandaag of morgen in je mailbox!
Heb het al wel mailklaar; dus als je een PM stuurt komt het vandaag of morgen in je mailbox!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 22:44 #1207744
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klinkt goed
ik wacht ook even af op de afbeeldingen en uitgebreide omschrijving
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 23:02 #1207748
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ja!
Zet mij maar op de lijst voor een setje van 4 Stuks.
Makkelijk over te zetten op je winterwielen, in tegenstelling tot de Smart-Tire, die ik nog heb liggen. (ongemonteerd)
Makkelijk over te zetten op je winterwielen, in tegenstelling tot de Smart-Tire, die ik nog heb liggen. (ongemonteerd)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 23:20 #1207750
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Test
Uit een <a href="
www.e57.nl
" target="_blank">Duitscaravan blad hier de beschrijving:
www.e57.nl
Morgenavond waarschijnlijk nog wat betere foto's.
Groetend
JP
Morgenavond waarschijnlijk nog wat betere foto's.
Groetend
JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2008 00:53 #1207754
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja!
Ja, graag! Ik doe mee, en dan voor 6 banden.
Ik stuur je ook nog een PB
super idee!
Ik stuur je ook nog een PB
super idee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2008 17:07 #1209090
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ADAC test
Wat een ellende je kunt hebben met een gestoorde USB kaart in je PC... Had er een klein hubje tussengezet maar denk dat er teveel stroom werd gevraagd. Kortom, weekje PC-arm. Vandaar een wat late reactie mijnerzijds.
Inmiddels heb ik wat meer info gekregen. Op de ADAC.de site kun je reifendruck intypen en komt er een test tevoorschijn van 2007. Beetje omslachtig allemaal, maar met wat klikken krijg je de hele test te lezen. Het type dat ik kan aanbieden lijkt op de<a href=" www.adac.de/Tests/Zubehoertests/Reifendr...;SourcePageID=203786 "> tiremoni maar dan met een ander frontje. En een totaal andere prijs omdat de NL leverancier niet marge op marge wil stapelen maar bijdragen aan een beter en veiligier en schoner verkeer.
Wat voor sommigen weer belangrijk is: je kunt ook de banden van aanhanger of caravan monitoren; worden ze te heet dan is het zaak om naar de kant te gaan en kijken wat er loos is. Of, met een beetje pech, de verzekering betaalt een bundeltje euro's voor de dagwaarde van de caravan inboedel...
Maar goed, tot nu "al" drie kopers, dus weinig groepsbuy dus... Laat dit nog even staan en anders wordt het toch elke keer met de hand meten.
Fijne dag!
JP
Inmiddels heb ik wat meer info gekregen. Op de ADAC.de site kun je reifendruck intypen en komt er een test tevoorschijn van 2007. Beetje omslachtig allemaal, maar met wat klikken krijg je de hele test te lezen. Het type dat ik kan aanbieden lijkt op de<a href=" www.adac.de/Tests/Zubehoertests/Reifendr...;SourcePageID=203786 "> tiremoni maar dan met een ander frontje. En een totaal andere prijs omdat de NL leverancier niet marge op marge wil stapelen maar bijdragen aan een beter en veiligier en schoner verkeer.
Wat voor sommigen weer belangrijk is: je kunt ook de banden van aanhanger of caravan monitoren; worden ze te heet dan is het zaak om naar de kant te gaan en kijken wat er loos is. Of, met een beetje pech, de verzekering betaalt een bundeltje euro's voor de dagwaarde van de caravan inboedel...
Maar goed, tot nu "al" drie kopers, dus weinig groepsbuy dus... Laat dit nog even staan en anders wordt het toch elke keer met de hand meten.
Fijne dag!
JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2008 17:12 #1209091
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic John Peter
Kun je aangeven wanneer je wilt/moet bestellen en bij hoeveel sets (ongeveer) de group buy kan doorgaan ? Ik heb zelf (helaas voor jou/de groupbuy) geen belangstelling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2008 09:40 #1209133
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Data
Dag Henk,
Ik moet rond de 20e van deze maand circa 12 stuks gaan bestellen. Gelet op de animo tot nu toe verwacht ik dat het niet gaat lukken.
Jammer.
Prettige dag,
JohnPeter
Ik moet rond de 20e van deze maand circa 12 stuks gaan bestellen. Gelet op de animo tot nu toe verwacht ik dat het niet gaat lukken.
Jammer.
Prettige dag,
JohnPeter
Moderators: Jerry Stam