stuurpomp koeler?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even een vervolg op m'n geluiden die vanuit de stuurinrichting komen. De garage heeft er weer naar gekeken en constateerde een soort koeler bij de stuurpomp (zo lijkt het). Ze hebben dit vergeleken met andere 960 ers, maar kwamen dat ding niet tegen. Nu komt mijn 960 uit duitsland, en die andere niet. Ze verdenken nu deze koeler, en niet het stuurhuis (verdere diagnose gaat binnenkort volgen). De monteur, die toch behoorlijk veel volvo-ervaring heeft, is deze koeler nog nooit tegengekomen. Navraag bij een volvodealer gaf ook geen succes. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zal morgen trachten foto's te maken, als ik kan vaststellen waar de betreffende koeler zit (ik was er namelijk niet bij toen de auto onderzocht werd). Zegt jullie dit iets?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zit er genoeg olie in de stuurpomp?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je mag toch aannemen dat de garage dat als eerte controleert.Mathy schreef : Hallo Hans
Zit er genoeg olie in de stuurpomp?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik neem van garages niets aan, zonder dat ik het zelf gezien heb.Bleek niet zelden onterecht: Bougiekabel los, koelvloeistof 'vergeten'???, APK keur met defecte koplamp, opgemerk, maar niets aan gedaan, dat soort dingen.960 estate 1996 schreef : Je mag toch aannemen dat de garage dat als eerte controleert.
Sinds ik verlang dat alles wat defect is in mijn kofferbak beland (mits geen ruilonderdeel) was de rekening de laatste paar keer een stuk lager.......dan de voorzichtige schatting vooraf. Meestal is dat andersom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De garage waar ik al jaren kom wel Bas.Baseman schreef :
Ik neem van garages niets aan, zonder dat ik het zelf gezien heb.960 estate 1996 schreef : Je mag toch aannemen dat de garage dat als eerte controleert.
Een en al lof over deze man en zijn garagebedrijf.(doet niet in auto s handelen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wilde ze ook niet in discrediet brengen, maar mijn ervaringen met de slopel dealer waren zoals je begrijpt, minder goed.Het lijkt wel of ze niet van auto's ouder dan 14 jaar houden daar, of zo.....960 estate 1996 schreef : Een en al lof over deze man en zijn garagebedrijf.(doet niet in auto s handelen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
bovendien zijn mensen die oudere autos rijden een ander slag dan de mensen die de nieuwe rijden. bestuurders van oudere autos doen dat vaak uit liefhebberij, kostenbesparing of beide. die zijn dan gewoon kritischer wat er wel/niet nodig is en hoe dat uitgevoerd moet worden. een stuk meer "gezeik" dan de mensen die hun leaseauto komen brengen voor een beurtje.
gelukkig zijn er ook garages die (ook) de eigenaren van oudere autos graag zien komen. (nordicar heerhugowaard, schaap emmeloord om er een paar te noemen)