960 guard alarm; nog maar 'ns.
- V700 register
- Nieuw lid
-
juist: en ik heb ze begin dit jaar beiden vervangen waarmee mijn AB-problemen definitief zijn opgelost. De nieuwe werken beter en hebben niet het probleem van 100x indrukken voordat het werkt (vooral bij regen natuurlijk) maar leeglopende batterijen zijn ook verleden tijd en bovendien zijn het weer afstandsbedieningen. Ik heb hier nog een redelijk goed exemplaar liggen (besteld op Ebay, niet meer op gerekend en na 6 maanden kwam hij ineens binnen) dus die mag je van me overnemen voor dezelfde prijs (batterijen zijn helaas leeg). Het zijn inmiddels zwarte exemplaren geworden maar de knopjes zitten nog steeds op dezelfde plek. Nogmaals: nergens een LED te zien en de knopjes zitten recht boven elkaar waarbij het bovenste knopje iets breder is. Baseman heeft de mijne al eens aan een nader onderzoek onderworpen en Budo heeft net als ik de nieuwe verademende variant.Robert schreef : Martijn en ik hebben kennelijk dezelfde AB's (960 bjr 1996), waarbij geen LED zichtbaar, of aanwezig is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
di 65 euro kun je ook aan een aftermarketsetje uitgeven. voor dat geld in ieder geval wel ab op je cv, of je voor dat geld nog steeds een euro alarm hebt durf ik je niet te zeggen. oude alarm moet inderdaad wel verwijderd worden.
als je alarmsituatie wijzigt (van euro alarm naar een hogere klasse euro alarm, of juist geen euro alarm) wil je verzekering dat vast weten ivm dekking. die kosten kun je er ook in betrekken (wat is je terugverdientijd voor een nieuwe installatie door de korting op premie)
- V700 register
- Nieuw lid
-
wel even zelf goed opletten dat je koopt wat je nodig hebt, kan dat vanachter mijn bureau niet beoordelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dezelfde als wat?Wido schreef : Ik heb dezelfde afstand bediening voor mijn Volvo 940 bj '98. Ik merk dat hij aan het einde van zijn leven begint te raken. Ik ben vandaag bij de Volvo dealer geweest. Deze zei dat de bewuste afstand bedieningen niet meer te krijgen zijn. Volgens het boekje is het een Euro-alarm. Weet iemand hoe ik aan een nieuwe afstand bediening kan komen? De dealer zei dat de enige optie zou zijn om de hel ehandel uit te bouwen.
hoe dan ook, ik heb er nog eentje liggen voor de 960 met twee knopjes zonder LED voor veeeeeel minder dan de genoemde prijzen
alleen als ik iemand en plezier kan doen
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Groet, G.J.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan het nog sterker vertellen. Ik heb een S90 uit 1997 met KM 206.600.
Elke keer als ik met vacantie ga en na 2 weken weer terugkom, kan ik de auto niet starten omdat de accu leeg is.
Volvo assist gebeld en door hen de dealer geregeld, even de lader erbij en lopen.
Dit is nu 3 maal gebeurd en ook mijn Volvo dealer staat voor een raadsel hoe dit mogelijk is.
Weet jij misschien de oplossing?
Wim
S90 3.0 limited Edition
- V700 register
- Nieuw lid
-
een nieuwe accu doet wonderen. Ik had dit ook en naast de SC en bij mij ook een LPG-computer die wat sluipstroom afnam. Lees <a href="/node/8701" target="_blank">dit</a> draadje maar eens zorgvuldig door (vooral de berekeningen). Wellicht helpt het je verder.wegera schreef : Jan-Willem,
Ik kan het nog sterker vertellen. Ik heb een S90 uit 1997 met KM 206.600.
Elke keer als ik met vacantie ga en na 2 weken weer terugkom, kan ik de auto niet starten omdat de accu leeg is.
Volvo assist gebeld en door hen de dealer geregeld, even de lader erbij en lopen.
Dit is nu 3 maal gebeurd en ook mijn Volvo dealer staat voor een raadsel hoe dit mogelijk is.
Weet jij misschien de oplossing?
Wim
S90 3.0 limited Edition
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank + groet,Frank