benhendrickx schreef : Goedemiddag Tom,
Dank voor je bericht.
Ik ga dan maar stellig op zoek naar een 3.0 met automaat!
Weer je al waar je de G3 laat inbouwen voor je 960 en wat de inbouwkosten ongeveer zijn?
Groet,
Ben
Graag gedaan... Maar met een beetje geduld kom je ook een heel eind, ik heb zelf een half jaar gezocht (alleen in Nederland), maar na een tip van een medeclublid om toch maar eens te kijken bij een auto op MARKTPLAATS heb ik de hoofdprijs getrokken (althans dat vind ik, kijk maar op mijn dagboek). G3 laat ik inbouwen bij AGS in Zeist, heb ik goede verhalen over gehoord, daarenboven is het bedrijf mij aanbevolen door een collega (ik zit zelf ook in de autobranche). Zij leveren een
PRINS dampgasinjectiesysteem. De kosten zijn niet gering, "slechts" euro 2880 incl. BTW maar er zit dat ook een klepsmeersysteem bij, dat zorgt voor extra koeling en smering, en voorkomt dat de
kleppen verbranden. Hou je me op de hoogte? Ben erg benieuwd naar wat je zoal gaat vinden. Mocht ik iets leuks tegenkomen, stel je er dan prijs op dat ik je een seintje geef? Ik denk dat je je medeclubleden ook wel kunt activeren, ze hebben mij ook met raad en daad bijgestaan gedurende mijn queste naar een passende 960 of V90.