auto trilt bij stoplicht
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de belangstelling en moeite!
Enkele vragen:
- Hoe kom ik er achter welk type motor er in ligt? (zo'n beetje alle papieren ontbreken van deze auto).- Waneer is die sleuteldag?- Ben ik ook welkom wanneer ik geen technische kennis in te brengen heb? (ben niet bekend met dit soort fenomenen).
Mijn dank is zo groot als mijn volvo.
Koen
Staat, als het goed is, op de voorkant van je motorblok, op de zwarte kap voorop.Koen.Sieben schreef : Wijze heeren,
Dank voor de belangstelling en moeite!
Enkele vragen:
- Hoe kom ik er achter welk type motor er in ligt? (zo'n beetje alle papieren ontbreken van deze auto).
29 maart als ik me goed herrinner, zie de agenda. Ik zal er in elk geval niet bij zijn zoals het er nu naar uit ziet.Koen.Sieben schreef : - Waneer is die sleuteldag?
Mooi moment om wat te leren en ik denk dat er genoeg leden zullen zijn die wel willen helpen.Koen.Sieben schreef : - Ben ik ook welkom wanneer ik geen technische kennis in te brengen heb? (ben niet bekend met dit soort fenomenen).
Oeh... en ik maar zeggen dat volvo's klein zijn.Koen.Sieben schreef : Mijn dank is zo groot als mijn volvo.
Koen
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb je geen technische kennis, en wil je dat ook eigenlijk niet, dan is het stiekum ook een klets-en-kijk dag: ook voor de sfeer is het gewoon leuk.
Alleen een ding: ik zie niet, dat je lid van de vereniging bent. Wil je sleutelen aan je eigen auto, of dat door een ander laten doen, op de sleuteldag, dan ben je wel verplicht dat te worden. Kan ook ter plekke, dan vul je het aanmeldingsformulier in en is dat ook netjes in orde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een heuse automonteur verwacht ik niet te worden, maar het leukt me leuk om wat meer van de techniek te weten. En bijkletsen is altijd leuk! Deze site afstruinend word ik in ieder geval al e.e.a. wijzer, zo las ik ook een leuk en herkenbaar stukje over motorblokrubbers, waar je al geen rubbers voor (nodig) hebt
Ik ben hoe dan ook benieuwd naar de mening van de mensen die er die dag zijn, ik heb het vetrouwen nl. een klein beetje verloren in die 740 van me..... maar het feit dat jullie erg veel weten en zo vresuluk enthousiast zijn, dat geeft deze aspirant Volvo-liefhebber hoop!
Bedankt tot zo ver!
Overigens, ik zal binnenkort eens kijken welk type motor er nou in ligt!
Groeten, Koen
- V700 register
- Nieuw lid
-
iemand die sieben heet moet natuurlijk een 700 rijden
kan niet missen...
Welkom!
- V700 register
- Nieuw lid
-