wat opstartproblemen... wie wil meedenken?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2008 17:35 #1188438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ben me even eerst aan

omvl bedoel ik natuurlijk :P 

ik ben me even eerst aan het richten op het feit dat ze niet meer wil aanslaan op benzine..
starten wel maar aanslaan niet
zekering 11 staat stroom op, zowel met starten als bij het op contact zetten 
ik heb het relais opnieuw gesoldeerd maar geen resultaat
zoals al gezegd: brandstof pomp en filter zijn nieuw (bij apk 4 weken geleden vv) en brandstof pomp draait niet (tenminste dat moet anders wel heeeel zachtjes zijn) bij de apk liep de auto nog op benzine..
zit er achter bij de tank ook een filter?
zit er behalve links achterin de zekeringkast nog ergens een relais?
ik heb de brandstof slang bij de injector rail losgetrokken en daar komt geen benzine uit.
het lijkt dus er op dat de pompen geen stroom krijgen/ (of geen massa heeft ergens?)  zodoende had ik het relais ook gesoldeerd.... overigens maakt een relais van een 740 geen verandering.
nog meer suggesties?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2008 18:16 #1188442 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zou er heeeel stiekum een
zou er heeeel stiekum een start blokering initten die op benzine wel werkt en op lpg niet?

komt precies overeen....

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 13:00 #1188503 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Quantum-korting?
R90E... zouden ze quantum-korting geven? Ik heb twee van die verdampers om te reviseren (dwz eentje in de auto die nog wel IETS doet, en eentje puur om te reviseren), en had ook plannen om de revisie zelf uit te veoren.
Ik moet het even opzoeken, maar heb ergens een tekening van die verdamper, en het lijkt aanzienlijk eenvoudiger te doen dan de vialle verdamper.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 13:32 #1188507 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic moeilijker?

Willem van Strik lidnr 328 schreef : R90E...Ik moet het even opzoeken, maar heb ergens een tekening van die verdamper, en het lijkt aanzienlijk eenvoudiger te doen dan de vialle verdamper.

Het is niet moeilijker en ook niet gemakkelijker. Het blijft voor beide een beetje opletten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2008 09:52 #1188573 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik hou me ten zeerste
ik hou me ten zeerste aanbevolen Willem mocht je een tekening kunnen vinden! ik hoop er een mee te kunnen krijgen van het lpg bedrijf...

ik ga straks proberen een vreemde spanning op de pomp te zetten en dan kijken of de pomp draait en de auto wil starten. dan kan ik weer een aantal dingen uitsluiten.

naar wat ik er van gelezen heb dan moet het reviseren van een ovml verdamper idd wat makkelijker zijn als een vialle. daarnaast kost een revisie setje 30 euro tov een nieuwe verdamper van 150 (wat ook niet duur is natuurlijk) maar het is de moeite van het proberen waard toch? zeker met behulp van mijn schoonvader. Mocht het niet lukken ben ik weer een ervaring rijker !

Moderators: Jerry Stam