Carin 522 Navigatie problemen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb begrepen dat dit soms lang kan duren. Vanavond ook maar eens aanzien en anders toch maar mijn Navman inbouwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Hiervan heb ik nog één liggen, maar m'n klant vind het zonde om weg te gooien maar weet ook niet wat tie er mee moet.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Success, Guy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan je dat ook met de cdspeler in een SC805 doen? Mijn radio pakt bij kou absoluut geen CD's meer. Ik denk dat de boel smerig is, maar heb hem nog niet open durven maken. Heeft iemand dat ooit gedaan bij een dergelijke radio?guyhorn schreef : De laser kan net zo goed vuil zijn, dan kan het geen focus maken. Openen en de lens schoonmaken met 70% alcohol kan wonderen doen.
Success, Guy
- V700 register
- Nieuw lid
-
En Udo, ik zou het zeker proberen. Zeker wanneer jou radio in een rokersauto zit of heeft gezeten is ie geheid sterk vervuild. Mijn oude SC805 doet het nog steeds feilloos. Hoorde ook laatst van iemand dat je een SC radio tegen betaling van een zeer schappelijk bedrag bij Volvo kunt omruilen voor een ruilexemplaar. Misschien is dat een oplossing voor jou.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb het systeem zelf ook in een volgauto zitten en daar werkt hij naar behoren ook met de up date,s.
Hoor het wel.Mocht U intresse hebben in de code laat het maar weten.
sander
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat klopt. Volvo repareert ze niet meer, maar ruilt ze om tegen een nieuw of gereviseerd model. Bij de SC805 heeft mij dat in begin 2006 ongeveer 160 Euro gekost.sfrehe schreef : Hoorde ook laatst van iemand dat je een SC radio tegen betaling van een zeer schappelijk bedrag bij Volvo kunt omruilen voor een ruilexemplaar. Misschien is dat een oplossing voor jou.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil er best op een sleuteldag naar kijken, maar garantie geef ik je er niet op. Nu ken je me wel denk ik en natuurlijk zal het met beleid gebeuren.....Eric Bakker schreef : Dat klopt. Volvo repareert ze niet meer, maar ruilt ze om tegen een nieuw of gereviseerd model. Bij de SC805 heeft mij dat in begin 2006 ongeveer 160 Euro gekost.
Enne, als je SC omgeruild moet worden vanwege de lampjes ide het niet doen,.....dan hoor ik het wel? Kan namelijk voor ietsje minder dan die 160 euro, maar goed, het ging over de lens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-