Carin 522 Navigatie problemen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 09:49 #1187896 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Daar heb ik niet zoveel aan Andre. Gooi de volgende maar mijn kant op (als reserve) Moet inderdaad wel even kijken OF het alemaal wel naar m'n zin is want het toonde vanochtend allemaal een beetje ouderwets plus dat mijn GPS antenne nog niet echt signaal oppikte. Terwijl ik bij A'dam reed bleef ie rond 's Hertogenbosch dwalen.
Heb begrepen dat dit soms lang kan duren. Vanavond ook maar eens aanzien en anders toch maar mijn Navman inbouwen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 17:16 #1187916 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic VDO
Het zijn inmiddels de VDO Daytons die afgedankt worden............
Hiervan heb ik nog één liggen, maar m'n klant vind het zonde om weg te gooien maar weet ook niet wat tie er mee moet.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 17:21 #1187917 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic Carin 522 navigatie probleem
De laser kan net zo goed vuil zijn, dan kan het geen focus maken. Openen en de lens schoonmaken met 70% alcohol kan wonderen doen.
Success, Guy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 18:56 #1187925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Radio/CD speler

guyhorn schreef : De laser kan net zo goed vuil zijn, dan kan het geen focus maken. Openen en de lens schoonmaken met 70% alcohol kan wonderen doen.
Success, Guy

Kan je dat ook met de cdspeler in een SC805 doen? Mijn radio pakt bij kou absoluut geen CD's meer. Ik denk dat de boel smerig is, maar heb hem nog niet open durven maken. Heeft iemand dat ooit gedaan bij een dergelijke radio?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 19:26 #1187927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vallen en opstaan
Vanmorgen gecheckt en ondanks de kou had ik beeld echter ondanks mijn rit van Utrecht naar Schiphol bleef ik een soort van rondjes draaien rond Den Bosch (de omgeving waar de auto recent vandaan kwam). Mijn enige conclusie kon zijn dat er iets met de GPS a/d hand was. Het satelietje in beeld bleef ook rood en dat hoort volgens mij niet. Thuisgekomen even aan de draad bij de steker gerommeld en jawel gebroken. Net provisorisch de draad weer aan de steker vastgezet en het satelietje is nu inderdaad groen en de positie is ook ineens zoals het hoort. Morgen dus weer even testen maar ik denk dat de boel weer werkt. Mis alleen wel de veel uitgebreidere info die ik op de NavMan had dus wellicht dat Carin toch het veld moet ruimen ten voordele van de NavMan. Valt nu pas op hoeveel zo'n navigatiesysteem is geevolueerd in de afgelopen 8 jaar. (want zo oud / jong is is Carin).
En Udo, ik zou het zeker proberen. Zeker wanneer jou radio in een rokersauto zit of heeft gezeten is ie geheid sterk vervuild. Mijn oude SC805 doet het nog steeds feilloos. Hoorde ook laatst van iemand dat je een SC radio tegen betaling van een zeer schappelijk bedrag bij Volvo kunt omruilen voor een ruilexemplaar. Misschien is dat een oplossing voor jou. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 20:23 #1187930 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic carin systeem
Sjef ik weet niet of U naar de sleutel dag in Emmeloord gaat maar ik kan je wel de toegangscode van het systeem bezorgen als U daar intresse in hebt.Dat is de code welke men nodig heeft om bij de instellingen te komen.
Heb het systeem zelf ook in een volgauto zitten en daar werkt hij naar behoren ook met de up date,s.
Hoor het wel.Mocht U intresse hebben in de code laat het maar weten.
sander

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 20:25 #1187931 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Omruilen

sfrehe schreef : Hoorde ook laatst van iemand dat je een SC radio tegen betaling van een zeer schappelijk bedrag bij Volvo kunt omruilen voor een ruilexemplaar. Misschien is dat een oplossing voor jou.

Dat klopt. Volvo repareert ze niet meer, maar ruilt ze om tegen een nieuw of gereviseerd model. Bij de SC805 heeft mij dat in begin 2006 ongeveer 160 Euro gekost. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 22:17 #1187942 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Durven?

Eric Bakker schreef : Dat klopt. Volvo repareert ze niet meer, maar ruilt ze om tegen een nieuw of gereviseerd model. Bij de SC805 heeft mij dat in begin 2006 ongeveer 160 Euro gekost.

Ik wil er best op een sleuteldag naar kijken, maar garantie geef ik je er niet op. Nu ken je me wel denk ik en natuurlijk zal het met beleid gebeuren.....;-)
Enne, als je SC omgeruild moet worden vanwege de lampjes ide het niet doen,.....dan hoor ik het wel? Kan namelijk voor ietsje minder dan die 160 euro, maar goed, het ging over de lens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2008 22:22 #1187946 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Regenachtige zondag
Ik ga proberen die 160 euro aan iets anders uit te geven. Als ik een weekeinde vind met een regenachtige zondagmorgen gaat de 805 uit elkaar en de alcohol eroverheen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2008 21:19 #1188108 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het werd een zaterdag zonder regen
Vanmiddag de radio op de eettafel gelegd en de bovenkant geopend. Met wat voorzichtig toegepast geweld (de laatste twee kleine schroefjes van de bovenkant van de CD/speler wilden niet los) de boel opengekregen. Met een wattenstokje en een paar brillendoekjes de lens en de omliggende gebiedsdelen schoongemaakt en het lijkt allemaal veel beter te werken. Heb 7 verschillende CD's erin gehad die het allemaal deden: officiele, gekopieerde en zelf samengesteld, alles pakte hij in één keer. Ik lijk dus in een uurtje 160 euro te hebben verdiend!

Moderators: Jerry Stam