Rubbers van de voorwielophanging
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is weer een mooie zondag!!
We zouden eigenlijk een chatbox moeten hebben of iets met msn moeten gaan doen. Dat communiceert makkelijker.
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kompagne schreef :
We zouden eigenlijk een chatbox moeten hebben of iets met msn moeten gaan doen. Dat communiceert makkelijker.
Dan zou die discussie wel verloren zijn gegaan.. gelukkig kan iemand anders er nu z'n voordeel mee doen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad
Je kunt de rubbers krijgen voor 7 euro per stuk, bij bijvoorbeeld Wytze of Wagner und Günther. Maar op sleuteldagen moet je de onderdelen afnemen bij de gastheer. Dat heb ik bij Schmidt in Gemert gedaan. Dan betaal je de prijs die ook bij dealers gangbaar schijnt te zijn. Oftewel 28 euro per stuk. Kwaliteitsverschil? Helemaal niks!
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vermoedelijk wordt het de garage. Ik heb geen brug tot mijn beschikking, en na het lezen van jullie input denk ik dat ik er niet zelf aan ga beginnen. Ik heb geen luchtgereedschap en ook geen idee hoe hard je een bout/moer moet aantrekken om 85 nm te halen.
Groet, Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag alle spullen van Wytze ontvangen die nodig zijn om de voorwielophanging & vering te vernieuwen.Nu nog een brug huren,en dan kan ik gaan beginnen.Maar...wel vet/smeermiddel raden jullie mij aan bij het monteren van alle rubbers?
Groet, Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet niet precies hoe dit gaat op de 960, maar het is maar een ideetje.
gegroet,
Philip
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Polyurethaan dempt trillingen minder goed dan rubber.flip_21 schreef : Was het niet beter om gelijk wat polybussen te nemen? Stuurt nog strakker, en gaan langer mee?
Weet niet precies hoe dit gaat op de 960, maar het is maar een ideetje.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat weet ik, maar ik zou het zelf dan ook alleen doen bij de rubbers die bij remmen enzo erg zwaar belast worden. Allemaal lijkt mij ook wat trillerig worden.Mathy schreef : Polyurethaan dempt trillingen minder goed dan rubber.
Ik heb nog niet in een auto gereden die alleen maar poly bussen heeft, maar ik vermoed dat je alle schroeven ontdekt die niet zo goed vast zaten
Gegroet,
Philip
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
groet Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zeep is idd goed bij de montage,bedankt
groet,Mischa