open en neer bij stationair LPG en benzine

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 22:19 #1185426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt Marco
Ken ze al; heb van meerdere kanten gehoord dat ze er met veel plezier en vertrouwen heen, maar ik vrees dat Peter en ik elkaar op een verkeerd moment ontmoet hebben. mijn fout, mijn verlies...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2008 16:12 #1201728 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe is dit afgelopen, ik heb zelfde klachten
Hoi JP,
Ik zie dat dit draadje al weer een half jaar oud is. Hoe is dit afgelopen?
Ik heb ook een 945 die stationair erg in toeren schommelt. Lamda sonde en luchtmassameter zijn reeds vervangen maar zonder resultaat.
Is het probleem bij jou inmiddels opgelost, misschien heb je nog een update die je wilt delen.
Al vast bedankt! Liv

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2010 22:47 #1267644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic update
Op verzoek een late update:
Na het bezoek aan de dealer, zonder effect maar met rekening dus, kreeg ik de tip om naar Vaassen te rijden.
Daar hebben "we" de bougies, bougiekabels en de bobine (dat ding met die rotor) vervangen, niets leek te helpen. Uiteindelijk hebben we toen de stroom afgekoppeld, gewacht en whoppa, sindsdien (tot morgen waarschijnlijk) wordt er bij ons veel gezaagd, maar da's in de slaapkamer. De motor draait heerlijk, al zo'n twee jaar sindsdien. En 100.000 kilometer schat ik zo. 
De lambda-sensor is een half jaar geleden vervangen door het juiste type. Na twee of drie weken ging het lampje weer aan... Bij de APK dacht de keurmeester dat het een G3 was, dus de uitstoot was wel OK. 
Nou ja, 8 ton op de klok, bijna 15 jaar oud, er mag hier en daar wel iets geks gebeuren. Als de auto maar schoon, betrouwbaar en veilig is kan ik er wel mee leven.
Ik hoop dat jouw problemen snel zijn opgelost!
JohnPeter

Moderators: Jerry Stam