Wederom voorstellen nu met volvo 16 klepper (kat in de zak?)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 01:21 #1183095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic automaat overdrive opgelost!!!!!!

Vanmorgen bij een kennis even de auto op de brug gezet. Wat bleek gewoon het stekkertje los!!!

Stekkertje gemonteerd en alls deed het zoals het hoort!!!

Bedank voor jullie reacties!!

Wel was het rubber helemaal aan het eind van de bak helemaal gescheurd dus daar moet een nieuwe in. Er zat een rond rubber in met aan beide kanten een tapeind eruit stekend. Hoort dat ook zo? Ik was even bij Brezan en daar gaven ze een rubber aan dat er in zou moeten dat veel meer vierkant was. Wellicht een niet origineel rubber dat snel ter ziele is gegaan?

Groeten pepijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 09:30 #1183099 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet orgineel.

Pepijnwk schreef :
Ik was even bij Brezan en daar gaven ze een rubber aan dat er in zou moeten dat veel meer vierkant was. Wellicht een niet origineel rubber dat snel ter ziele is gegaan?

Ja, een niet orgineel rubber dus, dezelfde als brezan je probeert te verkopen, dat is ook niet orgineel.

Orgineel is bij de dealer.
De rubbers van Carlo (ik dacht 14 euri) of <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...-en-900-modellen.pdf " target="_blank">van Wytze (item 81) passen ook, of ze orgineel zijn weet ik niet, maar in ieder geval de goeie.
Bij mij zit er een vierkant blok, met ik meen M8 bouten aan beide kanten.
Monteren als de auto op de brug staat, is het makkelijkste, op straat (in de garage) kan ook.
Op een sleuteldag gaat het helemaal prima.

Mooi trouwens dat het is opgelost en dat het inderdaad een simpel stekertje was.
Ook handig trouwens, dat je een kennig met een brug hebt.......;-)

Ik kon trouwens niet terugvinden waar je ergens resideert? Altijd leuk om te weten. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 21:09 #1183200 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Rond en rechthoekig

Hallo Pepijn

Pepijnwk schreef : Er zat een rond rubber in met aan beide kanten een tapeind eruit stekend. Hoort dat ook zo? Ik was even bij Brezan en daar gaven ze een rubber aan dat er in zou moeten dat veel meer vierkant was.

Mijn derde motorsteun (het rubber dus achter aan de bak) was ook ooit aan vervanging toe. Op de gok heeft het autobedrijf waar ik dit soort dingetjes laat doen, toen het rechthoekige rubber besteld. Omdat, volgens de dealer, dat rubber vaker voorkwam. Helaas moest onder de van mij een rond rubber. Er zijn dus bakstenen met rond en met rechthoekig rubber achter aan de bak.

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 21:55 #1183211 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha Pepijn, Gelukkig maar

Ha Pepijn,

Gelukkig maar weer, nu kan het echte genieten beginnen!

Je had gemaild dat je je oude trouwe 945 verkocht had en dat hij geen problemen had gehad (voor overige lezers: het is ook mijn oude trouwe 945), maar dat hij probleemloos van 400.000 naar 450.000 is gegaan is goed te horen!

Dus als je nog iemand weet die hetzelfde wil doen met mijn 965 (393.000 km) houd ik me aanbevolen.  

Groeten,

Arthur Vaanhold 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 21:55 #1183212 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Moet rond zijn

Onze vorige Volvo, ook een 16V moest ook aan een nieuw rubber onder de versnellingsbak. Hier werd een vierkante geleverd, maar deze was veel te soepel. Toch maar de originele besteld bij de dealer en het verschil was aanmerkelijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2007 23:38 #1183230 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dealer moet het maar zeggen

Morgen ga ik direct even de dealer bellen en vragen ze een te bestellen als ze hem niet hebben.

&#160;

Ik heb er nu bijna niet in gereden o mdat ik bang ben dat de bak erindervandaan valt. Dat zal wel niet maar ik ga het zsm verhelpen!!

&#160;

Vervolgens wil ik de automaat gaan flushen. Ik heb al eea gelezen hierover maar nog niet met wat voor spulletjes dat moet gebeuren. Ik hoopte het geweoon met stukken slang te kunnen doen.

&#160;

Ik houd jullie op de hoogte!

Moderators: Jerry Stam