waar moet ik op letten als ik een v90 of 960 wil aanschaffen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben in de luxe omstandigheid dat ik kan kiezen, en als ik van boven naar beneden de auto's moet kwalificeren kwa rijkwaliteiten, doe ik als 1 de 960 sedan 3,0 automaat, dan de 740 sedan B230F, dan de 740 HPT estate b230FT, dan de 940 LPT estate B230FK en als laatste de 240 sedan B200F. uiteraard geldt dit alleen voor de Volvo's, de sedans rijden veruit beter dan de estates,
De Opels die ik heb komen kwa rijkwaliteiten ver voor de Volvo's, de Renault en andere auto's er ver achter.
Groeten,Co.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
nvliet schreef :
Ik ben in de luxe omstandigheid dat ik kan kiezen, en als ik van boven naar beneden de auto's moet kwalificeren kwa rijkwaliteiten, doe ik als 1 de 960 sedan 3,0 automaat, dan de 740 sedan B230F, dan de 740 HPT estate b230FT, dan de 940 LPT estate B230FK en als laatste de 240 sedan B200F. uiteraard geldt dit alleen voor de Volvo's, de sedans rijden veruit beter dan de estates,
De Opels die ik heb komen kwa rijkwaliteiten ver voor de Volvo's, de Renault en andere auto's er ver achter.
Groeten,Co.
Ben ik benieuwd over wat voor een Opels we het hier hebben.. Ik heb diverse Opels gehad. O.a. Commodore 2.5L, Senator 3.0L , Omega 3.0 Sport (compleet met lederen Recaro's) en een Omega 2.5 TDS (100 editie) maar geen van de Opels komt maar enigzins in de buurt van mijn V90...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb al eerder ervaren dat de dingen die Co roept, niet altijd onzin is.
Het zou zomaar kunnen dat hij dus gelijk heeft.
Maar de meeste van u willen helemaal niet lezen dat O. op een aantal punten beter zijn dan Volvo's
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De werkelijkheid bestaat niet, alles is perceptie.
Rob K.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Leuke auto's, maar de rijkwaliteiten liggen voor mijn gevoel op een geheel ander vlak dan die van de Volvo's. Eerder sportief dan comfortabel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een 960 of V90 weer ruilen voor een 240!!?? Da's nou wat je noemt een flinke stap terug...in, tja, wat voor een tijdperk eigenlijk.
Ik heb toch enige tweetjes 'versleten' en zou er na enkele zevens en negens nooit meer in terug willen. Wat het rijden betreft dan.
Overigens, de cijfers liegen natuurlijk niet. Een negen is toch beter dan een 2 of heb ik het op school dan altijd verkeerd gedaan?
Wart (780 16v TIC, 760 TIC, 850 T5R)