940 lambda lampje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2007 21:18 #1180915
door V700 register
Mag ik dan drie dingen even vragen?
Beantwoord door V700 register in topic Lampje uit?
Mag ik dan drie dingen even vragen?
- Wat kostte het je, dat garagebezoek?
- Gaat het lampje nog wel aan bij op contact zetten?
- Als het antwoord op vraag 2 nee is, is dan dus het lampje verwijderd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2007 20:18 #1181115
door V700 register
het uit lezen koste niks en het lampje brand gewoon ik had mazel dat ze net een nieuwe computer hadden gekocht en de vertegenwoordiger daar nog was en hij dus gelijk uitleg kon geven hoe hij precies werkte.soms moet je net mazzel hebben.vrgrhuub

Beantwoord door V700 register in topic sorry voor de late reactie
het uit lezen koste niks en het lampje brand gewoon ik had mazel dat ze net een nieuwe computer hadden gekocht en de vertegenwoordiger daar nog was en hij dus gelijk uitleg kon geven hoe hij precies werkte.soms moet je net mazzel hebben.vrgrhuub

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2007 20:56 #1181121
door V700 register
Je koopt dus een auto, je rijdt een week, het Lambda lampje gaat aan en je gaat naar de garage.
Daar doen ze iets aan je auto.
Vervolgens rijd je weer vrolijk rond zonder brandend lampje.
Wat is er precies in die garage gebeurd dan? Heb je een nieuwe computer aangeboden gekregen?
Beantwoord door V700 register in topic Toch nog een vraag.
Je koopt dus een auto, je rijdt een week, het Lambda lampje gaat aan en je gaat naar de garage.
Daar doen ze iets aan je auto.
Vervolgens rijd je weer vrolijk rond zonder brandend lampje.
Wat is er precies in die garage gebeurd dan? Heb je een nieuwe computer aangeboden gekregen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2007 21:04 #1181171
door V700 register
geen idee, ze hebben mij verteld bij de garage nadat hun klaar waren dat ze hem uitgelezen hadden en gereset en lampje uit en wel branden als ik mijn sleutel omhaal dus voor mij goed genoeg voor de rest weet ik het ook niet. ik ga wel kijken als het weer terug komt. weet ook niet waardoor het kwam, ze hebben mijn labda ook nog door gemeten of die goed was en dat was zo .dan houd het voor mij ook op zoveel kennis heb ik niet van volvo.als je nog ideeen heb wat het anders had moeten zijn hoor ik het graag.
vrgrhuub
Beantwoord door V700 register in topic geen idee, ze hebben mij
geen idee, ze hebben mij verteld bij de garage nadat hun klaar waren dat ze hem uitgelezen hadden en gereset en lampje uit en wel branden als ik mijn sleutel omhaal dus voor mij goed genoeg voor de rest weet ik het ook niet. ik ga wel kijken als het weer terug komt. weet ook niet waardoor het kwam, ze hebben mijn labda ook nog door gemeten of die goed was en dat was zo .dan houd het voor mij ook op zoveel kennis heb ik niet van volvo.als je nog ideeen heb wat het anders had moeten zijn hoor ik het graag.
vrgrhuub
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2007 15:34 #1181379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarschijnlijk hebben ze de
Waarschijnlijk hebben ze de accu even los gehad....werkte bij mij ook prima..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2007 11:14 #1181487
door V700 register
inderdaad even de accuklem los halen en na 5 seconden weer monteren en de zaak is gereset, heb hier al eens 40 Euro voor moeten betalen bij Volvo dealer, totdat een praktijkman mij deze tip aan de hand deed.
By the way, het lambda sonde lampje kan ook gaan branden als je met net iets te weinig toeren wegrijdt of even in een verkeerde versnelling zit, waarbij de motor bijna stilvalt, hij blijft dan vervolgens ook branden tot je het geheel even reset. mijn 940 350000 km rijdt nog steeds met dezelfde l sonde zonder problemen

roel
Beantwoord door V700 register in topic lambda sonde
inderdaad even de accuklem los halen en na 5 seconden weer monteren en de zaak is gereset, heb hier al eens 40 Euro voor moeten betalen bij Volvo dealer, totdat een praktijkman mij deze tip aan de hand deed.
By the way, het lambda sonde lampje kan ook gaan branden als je met net iets te weinig toeren wegrijdt of even in een verkeerde versnelling zit, waarbij de motor bijna stilvalt, hij blijft dan vervolgens ook branden tot je het geheel even reset. mijn 940 350000 km rijdt nog steeds met dezelfde l sonde zonder problemen

roel
Moderators: Jerry Stam