Groupbuy Momentsleutel - Inventarisatie afgerond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De momentsleutel mag voor 32,50 euri per stuk bij de autohandel worden afgenomen, wat ik best een schappelijke prijs vind.
Als er iemand is die er graag vanaf ziet, maar al wel op het lijstje staat, hoor ik het graag.
Als er iemand is die er nog bij wil, uiteraard ook.
Ik ga eerst even de Compressietester groupbuy afronden, qua mailings, dan zullen we de overige gereedschappen maar eens bekijken.
De distributie ervan kan gezien de aard van de te overhandigen materialen wel op een sleuteldag, maar dat zal ik nog even met het bestuur overleggen.
Opsturen kan natuurlijk ook, maar door de brievenbus past ie niet. Er komt dus 6,20 bij voor verzendkosten, indien gewenst.
Afhalen op afspraak behoort ook nog tot de opties.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
't Is maar goed dat daar een smiley bij staat.......
Ik heb uiteindelijk een softare pakketje gekocht (jawel, gekocht) waar ook via de laptop codes kunt uitlezen, waar ook de tests voor de cruise control, motronic en fenix in staan. Ideaal, want daar staan ook alle foutcodes in.
Dus........
Overigens wil ik voor de volledigheid nog wel vermelden, ik van de 'winst' die ik maak op een momentsleutel net mij auto kan starten, maar meer is het niet.
Ik verdien er echt geen ruk op, maar dat hoeft van mij ook niet zo, de bedoeling is dat er mensen met kwalitatief goed spul aan de gang kunnen en ik zit er tussen om over de prijs te onderhandelen, wat me best goed af gaat..
Let wel, die 39 euri die hij eerst kostte, dat is al met "special-price-for-you" korting, hij was eerst 45,00. totaal is er dus 12,50 euri per stuk vanaf......... dat is 25% korting per sleutel.
Overigens is de tester voor V700V-leden goedkoper, maar daar hebben we al een keer een posting aan gewijd.
Anyway, dat was even ter verdediging.
Desalniettemin, toch bedankt voor jouw bijdrage die ik voor de type A tester had gebruikt.
Er zit trouwens wel een prijsverschilletje in de MP-versie en de V700V-versie.
No offense hoor trouwens, maar we kennen elkaar lang genoeg denk ik.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Ik heb uiteindelijk een softare pakketje gekocht (jawel, gekocht) waar ook via de laptop codes kunt uitlezen, waar ook de tests voor de cruise control, motronic en fenix in staan. Ideaal, want daar staan ook alle foutcodes in.
Leg eens uit, wat kan dat pakket? Wat doe je ermee? Heb je een "nieuwe" kabel nodig etc etc etc.
Dit zijn in mijn ogen de leuke dingen.
Oh ja, die moemnt sluetel is helemaal top voor die prijs. Ik doe dus definitief mee.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
En verzenden lijkt me inderdaad niet handig.
Voor 32,50 zal ik blij zijn met dit langgewilde stuk gereedschap!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt altijd van pas zo'n momentsleutel
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom op zeg, alsof jij je ergens voor moet verdedigen.
Ik spreek even voor mijzelf (en ik vermoed een heleboel anderen) maar het zou mij nog niet eens wat uitmaken als jij er wel winst op zou maken. Er is voor jou ontzettend veel tijd in gaan zitten, zeker met die testers. Je biedt de mensen hier een fantastische service met die testers en nu ook weer met de compressietester en de momentsleutel. Daar ben ik bijzonder dankbaar voor.
Het laatste wat bij mij opkomt is of en zo ja, hoeveel jij er winst op maakt. Dat vind ik van enorm ondergeschikt belang. Ik kijk simpelweg naar wat je aanbiedt, wat het mij kost en wat ik krijg voor mijn geld. En dan kan ik niet anders zeggen dan dat het gewoon supergoede deals zijn die jij regelt. Waarom zou ik mij dan druk maken om wat er al dan niet aan de strijkstok blijft hangen?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
Kom op zeg, alsof jij je ergens voor moet verdedigen.
Maar ik denk dat ik Mathy goed genoeg ken, om in te schatten hoe hij het heeft bedoeld.
Dus echt ter verdediging was het nou ook weer niet.......vandaar de smiley's.....
Toch bedankt voor jouw uiteenzetting, goed om te horen.