Groupbuy Momentsleutel - Inventarisatie afgerond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : Die doppendoos, is dat met van die geblokkeerde doppen, je weet wel, om ze van de ratel af te halen moet je een palletje indrukken.
@Maarten: Ja, dat is die.
@Bodejodel: Die Ruby Red wil ik wel met je ruilen, als ie maar niet goedkoop playmobiel-rood is, dat is echt afschuwelijk.
Inderdaad lijkt me honderden euri echt zinloos voor die paar keer dat je hem gebruikt. Ikben op zoek geweest naar een niet te dure maar toch kwalitatief goed momentsleutel voor de hobby-ist, die van Mannesmann komt het beste in die richting.
@tonherman: Nee, dat is niet dezelfde. (vergelijk de foto's maar) Ik had hem bij Conrad al gezien, maar er klopt iets in de tekst niet. De sleutel staat aangeprezen als 40-210Nm, maar in de uitleg staat weer 10-210, terwijl de handleiding weer spreekt over 24-210, beetje vreemd. Ik zie trouwens dat er nu weer staat dat ie 28-210 Nm is, blijkbaar lezen ze de mail wel..... . Daarnaast zitten er wel verloopstukken bij, maar ja, of dat zinvol is met een moment van 210 Nm?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb destijds ook zo'n Mannesman doppenset via Conrad gekocht.
Kwaliteit is ruim voldoende maar ik heb de set twee keer kosteloos om moeten ruilen omdat in de eerste set dop 13 ontbrak maar wel twee keer een dop 14 aanwezig was. In de tweede set ontbrak de inbusdop 6 maar was inbusdop 5 twee keer aanwezig.
Controleer de set goed als je hem in ontvangst neemt want op de inpakafdeling van Mannesman werken blijkbaar niet van die heldere geesten!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de momentsleutel van StahlWille ook gevonden, grapje kost 398 euro.
Dus.......dat lijkt me een beetje over-the-top.
Ik ga vanmiddag informeren wat er nog met de prijs kan gebeuren.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Bas,
Ik doe mee. Het zal een goede vervanging zijn van mijn huidige. Dat s er een van het Waterlooplein uit 1970. Een met een wijzer over een schaalverdeling. Prima voor mijn wielbouten vanwege de lange arm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als beginnend sleutelaar zou ik ook wel zo`n doppenset willen hebben. Prijs lijkt mij alleszins over heen te komen, dus dan rest de vraag; waar kan ik hem krijgen? Een Gamma en Karwei heb ik hier in de buurt, maar daar ben ik hem nog niet tegengekomen volgens mij. Moet ik hiervoor naar de beteren ijzerwinkel?
Groeten,
Richard
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Ofwel FLAPS (Friendly Local Auto Parts Store) zoals de fransen zeggen . Die heeft vaak zo'n setje liggen. Ik heb overigens een blauwe en geen donkerrode. Prima kwaliteit. Een vriend van mij gebruikt die doppen regelmatig met een slagmoersleutel en dat gaat zonder problemen. Ik heb 'm gekocht in Woerden bij Indus (naast Hooftman, waar ook vaak een sleuteldag is). Overigens de volvo oldtimer beurs in Utrecht is ook een plek voor dat soort dingen. Die is altijd in het najaar.
Succes met zoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
robertm schreef :
heren sleutelaars, een beetje sleutelaar kan niet zonder.
Dan ben ik reeds gekwalificeerd als een 'beetje sleutelaar' (nu ik erover nadenk, die vlag dekt de lading ook vrij aardig). Ik heb er namelijk al een. Gebruik hem altijd bij de wielen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
KMvrtr schreef :
robertm schreef :
heren sleutelaars, een beetje sleutelaar kan niet zonder.
Dan ben ik reeds gekwalificeerd als een 'beetje sleutelaar' (nu ik erover nadenk, die vlag dekt de lading ook vrij aardig). Ik heb er namelijk al een. Gebruik hem altijd bij de wielen.
Doppenset van Mannesmann heb ik ook al jaren. Bevalt uitstekend!