G @$%&!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2007 15:24 #1174042 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto...

Mathy,

Vandaag "nieuwe" motortjes gehaald in Gemert. Moest ze wel even zelf uithalen. Altijd gezellig daar met koffie.

Ik KAN een foto maken. Procedure is hier: Naar fotowinkel en filmrolletje halen. Foto maken, wachten tot rolletje bijna vol is. Rolletje terugbrengen naar fotowinkel. Paar dagen wachten, want moet ook net geluk hebben dat ik vroeger thuis ben van werk of anders 's zaterdagsmorgens. Foto scannen en uploaden.... Hele klus. Je zult maanden op je foto moeten wachten

Er zit gewoon een klein electromotortje in met een tandwieltje. Deze drijft een groter nylon tandwiel aan welke een lang wormwiel haaks aandrijft welke vervolgens star bevestigd is een de uitgaande stang. Heel simpel dus. Duidelijker kan ik het bijna niet beschrijven. Het motortje wordt even aangestuurd door het CV "puls" relais bij portieren op het slot. Bij portieren van het slot, poolt het relais de spanning even om.

Groetjes,

Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2007 17:28 #1174052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic CV wekt weer

Motortjes van CV net vervangen en alle sloten werken weer. 1 tegenvaller: de dikke torxbout van de slotplaat R-voor draaide ik dol Moest ik uitboren dus. Voor moet je het hele slotmechaniek uitnemen om het motertje te vervangen. Ik had nog een nieuwe originele dikke bout ergens liggen voor het slotmechaniek.

Nu kan ik de auto tenminste geheel afgesloten in de stad achterlaten. De achterklep wilde met het defecte motortje namelijk niet opslot. Nu valt de criminaliteit wel mee hier, thuis zet ik de wagen nooit op slot. 

Groetjes,

Robert 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam