12-07 UPDATE SPOED, ONDERDELEN GEZOCHT aanrijding + doorrijden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 18:00 #1173498 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic \gaat niet goed komen

Past een voorscherm van een 700 ook op een 940 van 1991. En hoe zit dat met de motorkap ??

Krijg waarschijnlijk net genoeg centen om wat spuitwerk te laten doen :-(

@$%^&#*(

Die V70 voor mijn vakantie kan ook dit niet goed maken.

Eric (die nu echt geld te kort gaat komen)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 18:04 #1173499 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Voorscherm
Voorscherm van een 740 met rechte neus past helaas niet: de "lip" boven de richtingaanwijzer is bij een 940 langer.

Voorscherm van een 740 tussenmodel is wel gelijk, die past dus weer wel.

Om de kosten van een en ander laag te houden, is het waarschijnlijk interessanter om je plaatwerk in de juiste kleur te zoeken, dan kom je nog een redelijk eind.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 18:06 #1173500 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Liigt aan de 700

De oude neus kan je vergeten, nieuwe neus (90 of later) is dezelfde. (tussen neus of 9 neus, maakt niet uit) De motorkap past op zich ook, alleen de tussenneus kap sluit niet netjes aan op de gril. Ik weet overigens niet hoe het zit met de 760 (88>) en 960 zijschermen, die kunnen iets anders zijn wegens de andere motorkap, maar ik weet het niet zeker.

Zonder geld voor het spuitwerk wordt het helaas zoeken naar de juiste kleur. (maar je hebt iets meer keus) 

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 19:49 #1173515 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Als je alle grotere volvo slopers even afbelt...
Dan heb je aardig kans dat je de juiste kleur vindt. Ik heb wel vaker geluk gehad. De kleur is best wel vaak voorkomend volgens mij. Met metallic lak is het spuiten altijd aardig wat geld. Je bent zomaar 150 euro kwijt voor 1 schermpje. Of je moet een dealtje kunnen maken...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 23:07 #1173569 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee verschillende neuzen

Hallo Willem

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Voorscherm van een 740 tussenmodel is wel gelijk, die past dus weer wel.

Er zijn volgens mij twee verschillende tussenmodelneuzen. Weet je zeker dat die alletwee passen?

Groetjes

Mathy

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2007 00:08 #1173584 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Nou
Ik had zelf de oude (kenteken YS-07-RR) en Jan Huijsmans ook (kenteken XY-39-YS) en daar zit dus een voorscherm op dat gelijk is aan de 940. Lijkt me stug, dat de meer-op-940-lijkende variant dan ineens een ander scherm heeft.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van twee verschillende typen clignoteur voor de tussenneus (afgezien van amerikaans/europees/wit-wit natuurlijk) en dat zou je dan toch ook verwachten.

Nee, volgens mij zit het verschil tussen die twee neuzen uitsluitend in grille en plastic rond de koplampen, al heb ik ze nooit naast elkaar vergeleken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2007 00:52 #1173672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdelenlijn
Onderdelenlijn is er ook nog. Dan bellen de slopers jou af. Niet altijd het goedkoopste (het zijn wel de dure jongens die reageren) maar altijd nog goedkoper dan spuitkosten.

Moderators: Jerry Stam