12-07 UPDATE SPOED, ONDERDELEN GEZOCHT aanrijding + doorrijden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 00:40 #1173238 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zulke mensen..
Eric, Natuurlijk zal het recht z'n loop krijgen, maar dat is geen pleister. Ik kan me jouw woede heel goed voorstellen, zeker nu de chauffeur is door gereden. Heel vervelend voor je dat dit uitgerekend een paar dagen voor je vakantie heeft moeten gebeuren. Wat ik tot nu toe heb gelezen, wordt je van alle kanten geholpen om jouw auto rijklaar te krijgen voor de vakantie en met een beetje geluk gaat dat ook wel lukken. Houd ons op de hoogte. Ik zou voor jou naar een sloper in Nijmegen kunnen gaan, of naar Elferink in Enter. Die heeft denk ik wel een knipperlicht. Veel sterkte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 00:47 #1173239 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tijdje terug in Kerkrade

Hallo Eric

Ineens schiet me tebinnen dat ik een maandje geleden bij Auto Klijn in Kerkrade ben geweest (ja, vanuit Almere een eind). Daar stond toen een 945 uit volgens mij 1991. Lampen en grill waren eraf, maar de spatborden niet, bumper niet en ook de motorkap (wel steenslag maar verder dacht ik OK) zat er toen nog op.

Hier vind je de <a href=" www.autoklijn.com/ " target="_blank">site met contactgegevens. Ik zou trouwens bellen en niet emailen.

Groetjes

Mathy

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 08:29 #1173246 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Schandalig!

Verschrikkelijk! Ik denk dat ik letterlijk zou staan huilen als ik mijn auto zo zou aantreffen...

Mathy schreef : Misschien dat Jeroen (bodejodel) zich nog meldt. Ik meen dat er bij hem in de buurt een 965 op de sloop staat/stond in de kleur 214-21.

Wat betreft zijschermen motorkap en Paravent heeft hij daar niks aan, die zijn volgens mij allemaal anders. Buiten dat, die auto is al lang gesloopt. Ik heb de komende week helaas geen tijd om te kijken of er wel iets passends staat.

Sterkte!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 08:51 #1173253 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Woest..........

.....zou ik zijn. Ik begrijp dat je het kenteken van de veroorzaker dan dus wel hebt?

Ik hoop voor je dat het inderdaad goed komt.

Kijk mooi is het niet, maar met een koplamp die weer rechtuit kijkt en een knipper, kun je wel op vakantie, althans, dat zou ik doen denk ik, nadat ik het spatscherm een beetje rechtgedrukt had. 

Ik heb een SAAB 900 met twee losse koplampen en loshangende bumpert na het inschroeven van een stel parkers op niet zichtbare plekken weer op weg gestuurd, wat prima ging, maar ik zou inderdaad flink woest zijn als ik mijn auto z zou aantreffen......

Op een boom op het dak na is dit  toch wel the worst nightmare, op een ongeluk na.

Overigens, zoals al gezegd, de knipper heb ik liggen, kun je komen halen, maar ja, die ligt in Den Bosch.

Daarnaast had je volgens mij een set bumperstrips besteld, via mij, die heb ik ook nog liggen, de witte strip dan, dan kun je dat ook weer herstellen, maar dat heeft nu geen prio neem ik aan (maar dan weet je dat tenminste) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 09:52 #1173260 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Héél veel suc6..

Hoi Eric,

dat is flink balen, we leven met je mee. Fijn zulke attente getuigen!!Onbetaalbaar!

Weet iemand hoe het zit met economisch total loss, ik heb gelukkig wel een rechtsbijstandverzekering.

&#160;

Geef aan bij je verzekering dat je auto (liefhebberonderhoud) méér waard is dan de dagwaarde en dat je met de expert wilt praten over de uitslag. Meestal wordt je naar een door hun geacrediteerd bedrijf gestuurd, maar bij speciale omstandigheden, sturen ze hun eigen experts naar dit bedrijf om de keuring te doen.

Doen dus, bij mij heeft het geholpen! Suc6, Boy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 12:49 #1173280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet alleen doorrijden

Niet alleen doorrijden maar ook nog heel bewust en doordacht de boel belazeren met een blanco briefje... die maakt het wel heel bont! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 15:55 #1173294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Hallo SHIT!!! ik heb

Hé Hallo

SHIT!!! ik heb er wel andere woorden voor maar dat mag hier niet geloof ik ,....

Je hebt een rechtsbijstandverzekering.Dat is jou geluk !! ( als de dader bekend is tenminste)Toen Slurpje een kusje van een Vw pol(i)o had gekregen,kregen een brief met daarin het verhaal dat we wel € 265,-- konden krijgen voor de schade  Ik de auto bij een schade herstel bedrijf neer gezet en hun hebben er een mooi verhaal omgehangen ( liefhebbersauto bijna belastingvrij een van de eerste enz.) en al met al ( dankzij mijn rechtsbijstandsverz.)toch nog € 1150 gevangen.

Heel veel sterkte en suc(V)6 met de wederopbouw !!!!

Groeten ûût Epe ( met een toet van Slurpje)

De Dalhaussertjes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 20:20 #1173304 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ZIE update aan begin van het draadje !!

Zie update aan het begin

Eric

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 21:27 #1173310 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En welke wordt het dan?
Eric, Fijn dat je in ieder geval dit weekend nog met vakantie kan. Heb je nog inspraak in het type auto of ben je aan de heidenen overgeleverd? En hoe zit het met de criminele chauffeur? Is de politie daar al geweest en zo ja wat was het resultaat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2007 22:53 #1173329 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is glashelder..

dat interpolis dus (soms) heel donker glas gebruikt,

Wil jullie wel een heerlijke vakantie toewensen en dat, als je terugkomt, er een passende cheque op de deurmat ligt!

Moderators: Jerry Stam