Volvo 740lg station op LPG uit 1990 loopt niet meer..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2007 23:48 #1173343
door V700 register
Als de wagen het weer eens niet doet, rommeldan eens met de slutel in het contact, we merken de laatste tijd wel vaker vreemde storingen welke allemaal terug gevoerd konden worden tot het contact.
Er zit namelijkiets meer aan vast dan twee draadjes. En als de spanning naar de bobinen wegvalt vanaf het contact, dan doettie het niet meer.
Even een keer of wat met de sluetel heen en weer draaien, beetje trekken en duwen (met beleid) en als hij het dan weer doet, ga dan maar eens op zoek naar het contactblokje achter het contactslot.
Kost iets van een tientje of 5 ex BTW bij de dealer dacht ik.
Beantwoord door V700 register in topic Wild Guess
Marten86 schreef :
Zou dit uitvallen komen doordat hij niet genoeg rijdt of kan het wezen dat er iets anders aan de hand is met de auto? Ik heb wel het gevoel dat naar mate je er meer mij rijdt hij beter gaat lopen.
Als de wagen het weer eens niet doet, rommeldan eens met de slutel in het contact, we merken de laatste tijd wel vaker vreemde storingen welke allemaal terug gevoerd konden worden tot het contact.
Er zit namelijkiets meer aan vast dan twee draadjes. En als de spanning naar de bobinen wegvalt vanaf het contact, dan doettie het niet meer.
Even een keer of wat met de sluetel heen en weer draaien, beetje trekken en duwen (met beleid) en als hij het dan weer doet, ga dan maar eens op zoek naar het contactblokje achter het contactslot.
Kost iets van een tientje of 5 ex BTW bij de dealer dacht ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 12:57 #1173641
door V700 register

Hallo allemaal,
Probeelm is inmiddels verholpen, aan lang zoeken en het uit proberen van verschillende oplossingen.
Zoals de vliegwielsensor, andere verdelerkap, bleek het aan de ontstekings-module te liggen.
Ik hoop dat er nog eens iemand is, die er iets aan heeft.

Met vriendelijke groeten,
Jos van der Haar.
(vader van Marten)
Beantwoord door V700 register in topic Hallo

Hallo allemaal,
Probeelm is inmiddels verholpen, aan lang zoeken en het uit proberen van verschillende oplossingen.
Zoals de vliegwielsensor, andere verdelerkap, bleek het aan de ontstekings-module te liggen.
Ik hoop dat er nog eens iemand is, die er iets aan heeft.

Met vriendelijke groeten,
Jos van der Haar.
(vader van Marten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 20:10 #1173651
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi!
Goed bezig Marten! Ik wens je alvast een hele prettige vakantie. En Marten, aan zulke mensen hebben we iets. Bedankt voor de terugkoppeling en als je aan het twijfelen bent over het lidmaatschap: gewoon doen! Als er dan een sleuteldag is neem dan gerust je vader mee. Da's leuk, leerzaam en natuurlijk heel gezellig.
Moderators: Jerry Stam