Aansluiten Trekhaak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 14:54 #1171969
door V700 register
Hallo Paul
Heb je dan de mistlamp op de plaats van de konstante stroomdraad aangesloten? En hoe krijg je dan voor elkaar dat de mistlamp op de auto uitgaat?
Grappig, je begint een draadje en mag dan zelf de antwoorden geven.
Groet Harry

Beantwoord door V700 register in topic Mistlamp
Hallo Paul
Heb je dan de mistlamp op de plaats van de konstante stroomdraad aangesloten? En hoe krijg je dan voor elkaar dat de mistlamp op de auto uitgaat?
Grappig, je begint een draadje en mag dan zelf de antwoorden geven.
Groet Harry

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 20:17 #1172013
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mistlamp gaat niet uit van
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2008 13:36 #1192320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aansluiten kabels Volvo 940
Hallo,
Ik ben dus op zoek naar hulp voor het aansluiten van m'n kabels voor de trekhaak voor op een 940
Ik heb me deze tweedehands gekocht en heb hier dus geen aansluitschema bijgekregen.
Heeft iemand een idee hoe of wat ik moet doen en/of een link naar een schema hiervoor?
Ik heb wel al gezien dat er blijkbaar niets klaarligt in de koffer.
Alvast bedankt.
Grt
Ik ben dus op zoek naar hulp voor het aansluiten van m'n kabels voor de trekhaak voor op een 940
Ik heb me deze tweedehands gekocht en heb hier dus geen aansluitschema bijgekregen.
Heeft iemand een idee hoe of wat ik moet doen en/of een link naar een schema hiervoor?
Ik heb wel al gezien dat er blijkbaar niets klaarligt in de koffer.
Alvast bedankt.
Grt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2008 19:13 #1192335
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je de complete
Heb je de complete draadboom tot naar voren of een klein stukje? Bijna niemand demonteert de draadboom omdat deze onder de mat van de auto ligt en is aangesloten aan de zekeringkast/remlichtschakelaar.
Anders even een kabelboom bij de Brezan halen, heeft mij incl stekker een tientje of 3 gekost. Beschrijving zit erbij.
Groet,
Paul

Anders even een kabelboom bij de Brezan halen, heeft mij incl stekker een tientje of 3 gekost. Beschrijving zit erbij.
Groet,
Paul

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2008 22:35 #1192435
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Mistlamp uit
De mistlamp van het trekkende voertuig gaat uit, als er een stekkerdoos met een schakelaartje gemonteerd/aangesloten is.
Zo niet, zit je tegen een ROOD-verlichte aanhanger/caravan aan te kijken.
Mits mist zo erg dat je je mistachterlicht wettelijk aan mag hebben, dat is dus zo ongeveer eens in de 10 jaar..................
Zo niet, zit je tegen een ROOD-verlichte aanhanger/caravan aan te kijken.
Mits mist zo erg dat je je mistachterlicht wettelijk aan mag hebben, dat is dus zo ongeveer eens in de 10 jaar..................
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2008 00:01 #1192449
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Schakelaarvraagje
Hallo Andre
Ik neem aan dat je die op ieder type 13 polige stekker tegenkomt?
Groetjes
Mathy
Dat schakelaartje, wordt dat bediend op het moment dat je de stekker erin of eruit doet?struis schreef : De mistlamp van het trekkende voertuig gaat uit, als er een stekkerdoos met een schakelaartje gemonteerd/aangesloten is.
Ik neem aan dat je die op ieder type 13 polige stekker tegenkomt?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2008 08:05 #1192456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 7-polig en 13-polig.
Zowel de 7 polige als de 7/13-polige contactdoos kun je verkrijgen met een schakelaartje.
Als je de steker van de aanhanger in prikt, gaat het schakelaartje om en het mistlicht op de auto uit (mits goed aangesloten)
De 7/13-polige heeft als voordeel dat je er dus zowel 7 als 13 polige steker in kan doen (beide MultiCon stekerdozen), die weer met een verloop naar Jaeger omgezet kan worden.Je kunt dus bijna alle kanten op.
Ik zal die infopagina weer eens terugzetten, herschreven.
Als je de steker van de aanhanger in prikt, gaat het schakelaartje om en het mistlicht op de auto uit (mits goed aangesloten)
De 7/13-polige heeft als voordeel dat je er dus zowel 7 als 13 polige steker in kan doen (beide MultiCon stekerdozen), die weer met een verloop naar Jaeger omgezet kan worden.Je kunt dus bijna alle kanten op.
Ik zal die infopagina weer eens terugzetten, herschreven.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 01:25 #1192587
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Schakelaartje
En als je dan volgens de regels aangesloten hebt, zal je net zien dat tie tijden de APK even weigerd.
Je onderbreekt nl wel de voeding van het mistachterlicht van het trekkende voertuig.
Lang leve Europa ÉÉN, allemaal een mistachterlicht, een functie die eens in de honderd jaar wettelijk gebruikt mag worden.

Je onderbreekt nl wel de voeding van het mistachterlicht van het trekkende voertuig.
Lang leve Europa ÉÉN, allemaal een mistachterlicht, een functie die eens in de honderd jaar wettelijk gebruikt mag worden.

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 01:31 #1192588
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ongevraagt
Als ik 7- of 13 polige stekkerdozen bestel, krijg ik ze er vaak ongevraagt bij.
Ik wip/knip die rommel er dan maar uit, omdat mijn klanten het mistachterlicht nooit gebruiken..................
Het is NL een bron van storingen
Ik wip/knip die rommel er dan maar uit, omdat mijn klanten het mistachterlicht nooit gebruiken..................
Het is NL een bron van storingen
Moderators: Jerry Stam