Goede, lage krik

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2007 19:03 #1165768 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic ach,
ach, ooit is de standaardkrik onderuitgezakt en verbogen of andersom, en heb ik nu een lelijke deuk in een dorpel. Voor de noodgevallen onderweg heb ik nu dat kussen, een potkrikje en opvouwbare assteunen in elke oto.
Mijn bandenboer heeft geen mogelijkheid om de Mini fatsoenlijk omhoog te krijgen met zijn apparatuur, oa vanwege wissel winter- en zomervelgjes, effe blazuh en die wissel is zo geklaard.
Ja, ik raak met de onderkant van de Mini soms het wegdek van hoge drempels die ik danook stapvoets neem, tot grote ergernis van alle suf's en rrovers. Overigens doe ik dat ook met beide Volvo's, 'k heb door Marokko piste gereden zonder schade, maar wel draagarmen en schokbrekers verbogen op de drempels hiero.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2007 21:30 #1165774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk eens op
Kijk eens op www.buitelaar.nl onder werkplaatsuirusting, alluminium, 100mm/400mm double actionpump etc.
3 Ton, voor 249, maar er staat ook een lichtere voor 149 ook aluminium.  

Groeten,
                Co  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2007 11:04 #1165800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Die lichtere van 149 euro lijkt me wel een fraaie.Ik had alleen gehoopt het onder de 100 euro te kunnen houden. Bovendien is het niet echt om de hoek zogezegd. Dus ik zoek nog even verder. Maar wel bedankt voor de goeie tip. Ik hou hem even aan als referentie.

Moderators: Jerry Stam