stabilisatorstang op achteras
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2007 18:43 #1153804
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat is een goed verhaal,
Inderdaad, nu ik met zware veren achter rijdt is de hele handel al een stuk stabieler geworden. Weet je ook of de verschillende stabi's allemaal goed gebruikt (bijv bij autorima) te krijgen zijn?
Emo
Emo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2007 23:23 #1153834
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja, hoor, geen probleem.
Op
ja, hoor, geen probleem.
Op late 940's en 7/940 turbo's en ik meen ook op 7/960 zal je de dikke voorstabi vinden. (neem gewoon een schuifmaat mee)
Op de snelle sedan's zal je de 19mm achterstabi vinden, op de langzamere sedans de 16mm
kapot kunnen ze eigenlijk niet (voor zijn alleen de uplinks en de rubbers slijtagegevoelig, wel oppassen bij auto's met frontschade, een kromme stabi wil je niet)
De achterstabi zit met 2 steunbeugels vast aan de asbuizen/draagarmen, die moet je wel meenemen om 'm op een stationcar te kunnen monteren.
happy stabi-hunting!
Jan
Op late 940's en 7/940 turbo's en ik meen ook op 7/960 zal je de dikke voorstabi vinden. (neem gewoon een schuifmaat mee)
Op de snelle sedan's zal je de 19mm achterstabi vinden, op de langzamere sedans de 16mm
kapot kunnen ze eigenlijk niet (voor zijn alleen de uplinks en de rubbers slijtagegevoelig, wel oppassen bij auto's met frontschade, een kromme stabi wil je niet)
De achterstabi zit met 2 steunbeugels vast aan de asbuizen/draagarmen, die moet je wel meenemen om 'm op een stationcar te kunnen monteren.
happy stabi-hunting!
Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2007 01:47 #1153865
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg,
Wat mag dat eigenlijk kosten, zo'n stabi op de sloop? En zit er dan nog verschil in prijs tussen een voor- en een achterstabi?
En weet iemand toevallig wat dat spul nieuw kost?
En weet iemand toevallig wat dat spul nieuw kost?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2007 23:04 #1153973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic he Antoine,het moet echt
he Antoine,
het moet echt een tientjes-deal zijn, meer niet, het is maar oud ijzer. Het stelt echt niet zoveel voor en je hoeft de sloper niet te vertellen dat je een 23mm wil hebben want dan gaat er gelijk €50,- bovenop de prijs. Als je zegt dat je er een van een 940 of 760 moet hebben klinkt het heel wat minder hot = goedkoper
appropos: je weet het, ik heb 2x 21mm(inclusief beugels) en 1x 16mm (inclusief beugels)voor je klaar liggen. dubbeldekker-setup voor, 16mm met de overloads achter = prima.
grt
Jan
het moet echt een tientjes-deal zijn, meer niet, het is maar oud ijzer. Het stelt echt niet zoveel voor en je hoeft de sloper niet te vertellen dat je een 23mm wil hebben want dan gaat er gelijk €50,- bovenop de prijs. Als je zegt dat je er een van een 940 of 760 moet hebben klinkt het heel wat minder hot = goedkoper
appropos: je weet het, ik heb 2x 21mm(inclusief beugels) en 1x 16mm (inclusief beugels)voor je klaar liggen. dubbeldekker-setup voor, 16mm met de overloads achter = prima.
grt
Jan
Moderators: Jerry Stam