automaat is niet soepel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2006 20:42 #1143971
door V700 register
ik heb er wel geteld 1 kilometer mee gereden omdat ik wilde weten of de bak wel goed zou schakelen in dat geval, ik zal proberen de kabel goed los gangbaar te maken en desnoods te vernieuwen, en dan effe afstellen,
gr, Niels
Beantwoord door V700 register in topic Re: Hmm..
robertm schreef : Rijd evenwel NIET te lang met je 'nieuwe' soepel schakelende automaat, dat geeft verhoogde kans van slijtage van de remgroepen... Robert
ik heb er wel geteld 1 kilometer mee gereden omdat ik wilde weten of de bak wel goed zou schakelen in dat geval, ik zal proberen de kabel goed los gangbaar te maken en desnoods te vernieuwen, en dan effe afstellen,
gr, Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2006 20:43 #1143972
door V700 register
foutje
Beantwoord door V700 register in topic Re: Hmm..
foutje
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2006 20:48 #1143973
door André Struis
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Als tie niet of slecht schakelt. Door een en ander schoon te maken, verversen en af te stellen, heb ik slecht schakelende bakken weer goed kunnen krijgen.
1 keer was er een hefboom in de bak afgebroken, heb ik gelast,weer goed.
1 keer een uitgeleuterd terugslagklepje in het hydr. gedeelte, nieuwe gemaakt op de draaibank, weer goed.
Zonder goede documentatie, niet aan beginnen.
Andr�©
Beantwoord door André Struis in topic Rembanden
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Als tie niet of slecht schakelt. Door een en ander schoon te maken, verversen en af te stellen, heb ik slecht schakelende bakken weer goed kunnen krijgen.
1 keer was er een hefboom in de bak afgebroken, heb ik gelast,weer goed.
1 keer een uitgeleuterd terugslagklepje in het hydr. gedeelte, nieuwe gemaakt op de draaibank, weer goed.
Zonder goede documentatie, niet aan beginnen.
Andr�©
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2006 19:23 #1144035
door V700 register
vandaag een uurtje de tijd gehad dus effe aan de VOLVO gerommeld, als eerste de kick-down kabel gesmeerd en afesteld, (pedaal helemaal intrappen dan hoor je klik), en wat denk je, helemaal soepeltjes, moet wel t pedaal wat dieper intrappen als ik effe door wil rijden maar om te cruisen perfect!
ook gelijk maar effe de NOVA velgen die ik gister heb gekocht er onder gezet
en de cis-klep gereinigd 
gr, Niels
Beantwoord door V700 register in topic vandaag een uurtje de tijd
vandaag een uurtje de tijd gehad dus effe aan de VOLVO gerommeld, als eerste de kick-down kabel gesmeerd en afesteld, (pedaal helemaal intrappen dan hoor je klik), en wat denk je, helemaal soepeltjes, moet wel t pedaal wat dieper intrappen als ik effe door wil rijden maar om te cruisen perfect!
ook gelijk maar effe de NOVA velgen die ik gister heb gekocht er onder gezet
gr, Niels
Moderators: Jerry Stam