oliekoeler gemonteerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2006 21:59 #1141886
door V700 register
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">... zullen we maar zeggen.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">We komen net terug uit Nunspeet, camping De Tol, en geen centje pijn. Auto gewoon starten en lopen ( CISklep een beetje vies maar dat geeft niet ), alleen toch een thermometer vergeten te monteren om te zien hoeveel de olie-temperatuur daalt bij rijsnelheid.</font>
<font face="Tahoma">Andere keer maar weer.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
Beantwoord door V700 register in topic missie geslaagd
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">... zullen we maar zeggen.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">We komen net terug uit Nunspeet, camping De Tol, en geen centje pijn. Auto gewoon starten en lopen ( CISklep een beetje vies maar dat geeft niet ), alleen toch een thermometer vergeten te monteren om te zien hoeveel de olie-temperatuur daalt bij rijsnelheid.</font>
<font face="Tahoma">Andere keer maar weer.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 19:34 #1142233
door V700 register
Omdat mijn automaat naar handbak word omgebouwd, heb ik niks meer aan m'n extra oliekoeler. De koeler is van 98, en ziet er nog prima uit, alle slangen en koppelingen zitten er bij. Het is de zelfde koeler als die van Mark, zie foto. Het ombouwen van automaat naar handbak is trouwens een eitje, pedaalen set, haal je zo uit een 740, en zonder te boren en zagen zit het in m'n 940, geweldig toch . Er zit zelfs een gat voor de koppelingcilinder in het schutbord, bij een automaat hebben ze er een kapje over heen gemonteerd, kapje verwijderen en cilinder er op en klaar ben je. Middenconsole exact het zelfde verhaal, gearselector er uit, pook er in, allemaal plug en play.
Kan iemand mij trouwens vertellen wat voor merk en type bak er bij mij onder komt, hij komt van een oudeneus 740. Bak heeft geen overdrive, en achteruit moet je eerst een ring omhoog trekken, oh ja en het is een 5 bak.
Gr Bart.
Beantwoord door V700 register in topic iemand een extra olie koeler ?
Omdat mijn automaat naar handbak word omgebouwd, heb ik niks meer aan m'n extra oliekoeler. De koeler is van 98, en ziet er nog prima uit, alle slangen en koppelingen zitten er bij. Het is de zelfde koeler als die van Mark, zie foto. Het ombouwen van automaat naar handbak is trouwens een eitje, pedaalen set, haal je zo uit een 740, en zonder te boren en zagen zit het in m'n 940, geweldig toch . Er zit zelfs een gat voor de koppelingcilinder in het schutbord, bij een automaat hebben ze er een kapje over heen gemonteerd, kapje verwijderen en cilinder er op en klaar ben je. Middenconsole exact het zelfde verhaal, gearselector er uit, pook er in, allemaal plug en play.
Kan iemand mij trouwens vertellen wat voor merk en type bak er bij mij onder komt, hij komt van een oudeneus 740. Bak heeft geen overdrive, en achteruit moet je eerst een ring omhoog trekken, oh ja en het is een 5 bak.
Gr Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 20:37 #1142236
door V700 register
eh ja,
daar heb ik wel belang bij, maar ik ga morgenochtend al op vakantie..
email mij je vraagprijs even als je wil!
alvast bedankt
Ite
Beantwoord door V700 register in topic eh ja,
Ã?Â
daar heb ik
eh ja,
daar heb ik wel belang bij, maar ik ga morgenochtend al op vakantie..
email mij je vraagprijs even als je wil!
alvast bedankt
Ite
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 20:57 #1142237
door V700 register
Zon bak heb ik er ook onder zou ik aan chassisnummer kunnen zien wat het baknr is ?
940 2.3i GL LPG 09-'91
Beantwoord door V700 register in topic 940 2.3i GL LPG 09-'91
Zon bak heb ik er ook onder zou ik aan chassisnummer kunnen zien wat het baknr is ?
940 2.3i GL LPG 09-'91
Moderators: Jerry Stam