Moeilijk naar de eerste versnelling!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2006 18:38 #1141155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oei
Lichtpuntje: het probleem lijkt in ieder geval gevonden...
Marcel
'87 744 Turbo, B200ET
Marcel
'87 744 Turbo, B200ET
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
29-06-2006 20:09 #1141166
door Wytze Broerze
Interesse?? ligt in Hilversum
Bel ff <24.30, nr in de ledenlijst.
Wytze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Had gisteren nog een gebruikte iun mijn handen in het schuurtje
Interesse?? ligt in Hilversum
Bel ff <24.30, nr in de ledenlijst.
Wytze
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 20:05 #1141220
door V700 register
Bij Wytse een gebruikte kunnen halen. Zag er nog goed uit.
Monteren ging eenvoudig. Alleen het ontluchten ging voor geen meter! Op geen enkele manier was pedaaldruk op te bouwen. Ook niet volgende methode zoals beschreven in Haynes.
Het kan mogelijk liggen aan versleten afdichtingrubbers in de cylinders, maar wel vreemd dat er helemaal geen druk op te bouwen is.
Morgen maar een revisiesetje bestellen. Als iemand nog ideeen heeft hoor ik dat graag.
Willem
Beantwoord door V700 register in topic Bijna gemaakt!
Bij Wytse een gebruikte kunnen halen. Zag er nog goed uit.
Monteren ging eenvoudig. Alleen het ontluchten ging voor geen meter! Op geen enkele manier was pedaaldruk op te bouwen. Ook niet volgende methode zoals beschreven in Haynes.
Het kan mogelijk liggen aan versleten afdichtingrubbers in de cylinders, maar wel vreemd dat er helemaal geen druk op te bouwen is.
Morgen maar een revisiesetje bestellen. Als iemand nog ideeen heeft hoor ik dat graag.
Willem
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 22:38 #1141238
door Wytze Broerze
Je zou eigenlijk een doorspoelapparaat moeten hebben om onder druk vanuit het reservoir olie in het systeem te krijgen
Wytze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Komt er wel vloeistof in de cilinder van het reservoir?
Je zou eigenlijk een doorspoelapparaat moeten hebben om onder druk vanuit het reservoir olie in het systeem te krijgen
Wytze
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2006 00:13 #1141240
door Timen Smit
Als je de nippel op de koppelingscilinder (ontvanger) los draait dan moet daar continu remvloeistof uitlopen, mits het reservoir gevuld is. Loopt er geen vloeistof uit dan is de koppelingscilinder (gever bij het schutboard) defect .Deze week de zelfde ervaring gehad. Misschien geeft Chris Arntsen wel verdere tekst en uitleg, want die zijn auto betrof het. Wij hebben nu dus ook een defecte gever liggen, misschien is er van twee een te maken. Trouwens met een revisiesetje moet je ook een eind kunnen komen.
Groet Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic Nippel losdraaien
Als je de nippel op de koppelingscilinder (ontvanger) los draait dan moet daar continu remvloeistof uitlopen, mits het reservoir gevuld is. Loopt er geen vloeistof uit dan is de koppelingscilinder (gever bij het schutboard) defect .Deze week de zelfde ervaring gehad. Misschien geeft Chris Arntsen wel verdere tekst en uitleg, want die zijn auto betrof het. Wij hebben nu dus ook een defecte gever liggen, misschien is er van twee een te maken. Trouwens met een revisiesetje moet je ook een eind kunnen komen.
Groet Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2006 09:23 #1141248
door V700 register
Hallo
Klopt wat guroe Timen zegt!!
Ben van de week bij timen geweest voor mijn koppeling te vervangen.
Toen we de bak er weer aan hadden zittten en we de boel ontluchten wouden kwamen we tot de conclusie dat er geen olie uit de leiding vanaf de gever naar de ontvanger kwam.Dit moet gewoon zonder ontluchtings set kunnen.We hebben vervolgens bij een sloper er 1 uitgehaald en ingebouwdt.Daarna was de klus heel snel geklaard en mijn m46 bak schakelt weer als een tierelier!!!!!!!!!Mede door het verversen van de bak olie schakelt hij als een mes door het boter!!!
De olie was na 15jaar echt wel aan vervanging toe en ik raad iedereen aan om het eens te doen!(let wel op dat je de goedde olie gebruikt,in mijn geval atf type g)
En ook weer ode aan Timen die met zijn vakmanschap alles weer perfect krijgt!!
Groeten Chris
Beantwoord door V700 register in topic gever
Hallo
Klopt wat guroe Timen zegt!!
Ben van de week bij timen geweest voor mijn koppeling te vervangen.
Toen we de bak er weer aan hadden zittten en we de boel ontluchten wouden kwamen we tot de conclusie dat er geen olie uit de leiding vanaf de gever naar de ontvanger kwam.Dit moet gewoon zonder ontluchtings set kunnen.We hebben vervolgens bij een sloper er 1 uitgehaald en ingebouwdt.Daarna was de klus heel snel geklaard en mijn m46 bak schakelt weer als een tierelier!!!!!!!!!Mede door het verversen van de bak olie schakelt hij als een mes door het boter!!!
De olie was na 15jaar echt wel aan vervanging toe en ik raad iedereen aan om het eens te doen!(let wel op dat je de goedde olie gebruikt,in mijn geval atf type g)
En ook weer ode aan Timen die met zijn vakmanschap alles weer perfect krijgt!!
Groeten Chris
Moderators: Jerry Stam