distributieketting vervangen volvo 760 V6
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2006 20:55 #1138973
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: Kopzorgen
Hallo Robert, Hedwig, Volvisti
Misschien is het wel een hele domme vraag, maar gebruiken Peugoet, Renault en Citroen dezelfde koppakkingen? Van dezelfde fabrikant?
Groetjes
Mathy (die geen V6 maar een 16V heeft)
robertm schreef : Ik vermoed, maar dat is een vermoeden, dat het de laatste koppakkingen van Volvo de meeste problemen veroorzaken. Vanaf modeljaar 1990 zijn de pakkingen asbestvrij...
Misschien is het wel een hele domme vraag, maar gebruiken Peugoet, Renault en Citroen dezelfde koppakkingen? Van dezelfde fabrikant?
Groetjes
Mathy (die geen V6 maar een 16V heeft)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2006 21:01 #1138974
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PRV
Mathy,
Zou kunnen ja. Als dat zo is hebben ze vast dezelfde mechanische problemen. Ik herinner mij een ex collega met een R25 V6 die vertelde dat koppakking van zijn Renault naar de haaien was.
Robert.
4xV6 > 16V ?
Cheers!
Zou kunnen ja. Als dat zo is hebben ze vast dezelfde mechanische problemen. Ik herinner mij een ex collega met een R25 V6 die vertelde dat koppakking van zijn Renault naar de haaien was.
Robert.
4xV6 > 16V ?
Cheers!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2006 23:54 #1138996
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: PRV
Hallo Robert
Dat was eigenlijk een beetje als hint gedacht. Als Peugeot, Renault, Citroen en Delorean dezelfde motor hebben gebruikt, hebben ze waarschijnlijk dezelfde problemen. Maar het zou ook kunnen, dat of de fabrikant (met uitzondering waarschijnlijk van Delorean) of een gebruikersgroep voor dat probleem een oplossing heeft gevonden. Die dan misschien in een Volvo ook het probleem zou oplossen.
Die snap ik even niet. Leg hem eens uit.
Groetjes
Mathy
robertm schreef : Zou kunnen ja. Als dat zo is hebben ze vast dezelfde mechanische problemen. Ik herinner mij een ex collega met een R25 V6 die vertelde dat koppakking van zijn Renault naar de haaien was.
Dat was eigenlijk een beetje als hint gedacht. Als Peugeot, Renault, Citroen en Delorean dezelfde motor hebben gebruikt, hebben ze waarschijnlijk dezelfde problemen. Maar het zou ook kunnen, dat of de fabrikant (met uitzondering waarschijnlijk van Delorean) of een gebruikersgroep voor dat probleem een oplossing heeft gevonden. Die dan misschien in een Volvo ook het probleem zou oplossen.
robertm schreef : 4xV6 > 16V ?
Die snap ik even niet. Leg hem eens uit.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2006 19:25 #1139045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach, kleinigheidje
Mathy, wat ik bedoelde (komt inderdaad wat cryptisch over), maar stelt niet veel voor:
>Mathy (die geen V6 maar een 16V heeft)
Ah. woordspeling. 16V klinkt groter dan V6. En in werkelijkheid heeft de 16V ook meer power dan de V6, alleen de 280E is een kleine uitzondering tenzij het de 16V turbo betreft.
Ik heb zelf 4 stuks V6 motoren. Dus ik schrijf 4xV6 > 16V ?
Dat was het.
Groetjes,
Robert
>Mathy (die geen V6 maar een 16V heeft)
Ah. woordspeling. 16V klinkt groter dan V6. En in werkelijkheid heeft de 16V ook meer power dan de V6, alleen de 280E is een kleine uitzondering tenzij het de 16V turbo betreft.
Ik heb zelf 4 stuks V6 motoren. Dus ik schrijf 4xV6 > 16V ?
Dat was het.
Groetjes,
Robert
Moderators: Jerry Stam