*HELP* Afslaan 940 zonder aanwijsbare aanleiding

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2006 11:48 #1139109 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nogsteeds?!!@)(*&^%$#@!

Hallo mede liefhebbers,
eerder maakte ik al melding van een probleem met het spontaan afslaan van mijn p45 lpt lpg
Na een weekje zonder problemen weer opnieuw afslaan, garage is nog aan het zoeken en rijd nu in een s40 maar das wel erg klein als je een tank gewend bent.
Misschien heeft er nog iemand een ideetje over wat de oorzaak kan zijn:
spontaan afslaan(meestal als hij stationair loopt en alleen nog maar geconstateerd op gas)
toerental valt meteen weg(electra?)
lijkt temperatuur afhankelijk(warm = probleem) motor koelt wel goed trouwens
brandstofpomp relais is vervangen
Auto start normaal gesproken pas na 5-10 tellen doorstarten(mischien relatie met afslaan)
Kortom graag hulp want de garage zoekt zich inmiddels ook rot(wel in garantie trouwens)

Remco
945 lpt lpg 3180000 km

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2006 16:31 #1139189 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Remco,Alsof ik mijn eigen
Remco,
Alsof ik mijn eigen story lees, rijdt zelf in een 940gl estate, dijk van een auto, echter de grapjes van afslaan komen mij bekend voor. Inderdaad met 120 op de A1 in de spits op de linkerrijbaan met een afslaande motor......hartje in je keel. De 940 is helemaal van top tot teen nagelopen, gasspecialst erbij gehad, volvo-garage en een ex-volvomonteur erop los gelaten..........met als resultaat na 1,5 jaar nog steeds zijn kuren. Enige tips van mijn zijde waar de heren aan gedacht, gecheckt en vervangen hebben. O.a. de computer, de verdamper, de hoofdbekabeling, de accu, de verdeler, injectoren, bougiekabels Afijn het mcht allemaal niet baten. Ook ik sta open voor de nodige raad en advies. Succes
Oscar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam