Airco vullen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2006 22:35 #1136424 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedrijven
Ik heb 4 beeldschermen naast elkaar nodig om de berichten van dit onderwerp te lezen.......
Nieuw autogas- en airco-inbouwbedrijf in Houten aan de Bergveste, Nieuwenhuijsen BV ( www.nieuwenhuijsen.nl ), vraagt voor de maand april (aanbieding) 31,= voor controle (normaal iets van 45 geloof ik), en iets van 90,= voor bijvullen (normaal iets van 120,= dacht ik).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2006 22:43 #1136425 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Re: Even een paar dingen.

struis schreef :
Stek erkening? laat me niet lachen. dit is gewoon een organisatie waarvan je lid moet zijn om onderdelen te kunnen kopen.

Andre,
Wellicht een kleine aanvulling. Een STEK erkenning heb je als bedrijf nodig om handelingen te mogen verrichten aan koelinstallaties. Daarnaast dien je als STEK-erkende onderneming een STEK gediplomeerde monteur in dienst te hebben alvorens iets te mogen doen.
Voorschriften staan in de RLK'97. Waar je je onderdelen koopt mag je helemaal zelf weten. Voor de "die hards" heb ik de wetgeving nog wel in Word formaat. Stuur maar een PB.
Willem V. (die al vanaf 1993 overhoop ligt met de STEK inspecteurs)

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
26-04-2006 23:14 #1136426 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Goed bedrijf moet ik zeggen.

'k heb er laatst een G3 installatie in een 945 van 98 in laten bouwen en een g3 computer in mijn eigen bolide.
Tevens heb er wel eens een 2 jaar terug een analyse laten doen op een probleem van een LPT van 1995. Indicaties waren een schot in de roos.
Maand geleden had ik zelf een defect brandstofpomp relais.
Die schakeld ook de LPI installetie op een aparte wijze.
Ook dat probleem, niet starten met wat controles die ik zelf heb uitgevoerd, werd mij telefonisch vlot en helder uitgelegd. Toen konik zelf de verdere analyse maken en dat kwam dus uit bij het relais. TOPPIE.
kga binnenkort wel ff lngs als ik een nieuwe koeler in mijn wagen heb geschroefd.
Kan de warmte weer komen.
Wytze

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-04-2006 00:56 #1136432 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vertel!
Hallo Willem

Willem V. schreef : Willem V. (die al vanaf 1993 overhoop ligt met de STEK inspecteurs)

Vertel! Je maakt ons (lees: mij) nieuwsgierig.

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC