achterbank sedan neerklapbaar?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 06:56 #1135899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb de eerste keer de

Ik heb de eerste keer de bank uit mijn destijds 740-GLE uit 1984 gehaald. Pittige klus om de rugleuning los te krijgen. Zat vast met zo'n lange stevige ijzerdraad en zo'n weerbarstig uitsteeksel tegen de ijzeren plaat aan. Ik deed er geen hele dag over, maar ben zeker 20 minuten aan het pielen geweest met dat leer. Nu weet ik het en haal ik hem binnen een paar minuten eruit, maar die eerste keer. Daarom zei ik ook al dat het wel went.....
Groet,
Roger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 11:35 #1135906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanhanger
In een estate liggen je spullen droog :) Ook niet onbelangrijk in dit klimaat.

Marcel
'87 744 Turbo, B200ET

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 11:40 #1135907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dakbeugels

Ik heb 4 dakbeugels voor vervoer van lang materiaal op het dak van de estate en een aanhanger voor als het te zwaar of te groot is voor in de estate.
Dus bijna alles is wel te vervoeren voor voor de rest hebben ze vrachtwagens uit gevonden.
mvg Jerry.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 14:33 #1135913 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn aanhangwagen heeft een

Mijn aanhangwagen heeft een afsluitbare klep erop. Daar wordt niets in nat, zelfs niet met de slang erop. Tja, en dat je met een estate sneller kunt dan met een aanhangwagen is juist. Of ik persoonlijk met een estate vol met bouwmarktspullen eens lekker het gas erop zou zetten, nou nee. Een keer flink remmen en je kleeft met je spulletjes tegen de voorruit. Waarom zouden er toch ook zoveel ongelukken gebeuren met bestelauto's die met een bloedgang, volgepakt over neerlands asfalt zeilen ?
Geef mij maar een aanhangwagen en ik neem de tijd wel. Lekker rustig rijden en gewoon zorgen dat je de tijd neemt. Doe ik van en naar mijn werk toe ook. Laat iedereen maar scheuren, obscene gebaren maken en vechten voor elke centimeter asfalt en dan lekker gestresst op het werk komen. En dan nog zeggen dat ze een burn-out krijgen van het werk. Mijn motto : van hard werken is nog nooit iemand ziek geworden, wel van de randverschijnselen.
Groet,
Roger, die nu lekker even gaat pauzeren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 23:26 #1135966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Ik heb de eerste keer de

roger schreef : Daarom zei ik ook al dat het wel went.....

Klopt, maar ja, we beginnen allemaal zonder een degelijke handleiding (ook ik) en dan is het efkes utteren...........(omdat je niet weet hoe het exact in elkaar zit)
Maar we blijven leren en zolang we het niet vergeten worden we steeds handiger.

Maarten

Moderators: Jerry Stam