Lakschade verhelpen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zelf schuren daar begin ik niet aan. Dan is de laklaag op sommige plaatsen erg veel dunner dan op anderen denk ik. De lak is op plaatsen tot op de primer of zelfs tot op het staal weg. Zijn meestal kleine plekjes, maar de lak is er op meerdere plekjes flink afgestoten.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font size="2">... voor mij wordt het gewoon waterdicht plamuren en een tweede zonneband aanbrengen, maar dan �³p het dak (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien dat ik hier �©�©n van de weinigen ben, maar ik heb m'n 940 vooral als werkpaard, en daar is 'ie enorm goed in. Maar ik begrijp absoluut diegenen die h�ºn werkpaarden weer op en top 'als nieuw' willen hebben: ik zie af en toe foto's voorbijkomen hier...WAUW!!</font>
<font size="2">Ikzelf hou het dan maar weer bij het op- en inbouwen van wat (on)zindingetjes zoals elektrische spiegels, wind-deflectors en misschien zelfs een reflectieplaat tussen de achterlichten...</font>
<font size="2"></font>
<font size="2">Dr�©</font>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het gaat mij er op het moment om, om een schatting te krijgen. Voorlopig heb ik voor dat soort grotere uitgaven niet het bijbehorende budget.
Maar nu het w�©�©r beter wordt, hoop ik wel wat "leukigheidjes" in en op te bouwen. Zoals:
- Gordels voor mijn derde bankje
- Spoiler en snowcap als ik een spuiter vind die goed is en niet te duur
- Buitentemperatuurmeter (ring rond dashboard schijnt nogal vast gedrukt te zijn en ja, ik denk dat ik weet hoe die eruit zou moeten)
- Spatschermen (maar daarvoor heb ik een popnageltang nodig. En de achterwielen moeten er dan even af.)
- Nieuwe antenne (is besteld, maar in back-order)
- Elektrische ramen achter
- Leeslampjes achter (zijn onderweg, met dank aan de eigenaar van Slurpje)
En dan moet ik ook nog een keer mijn lendensteun reparatiedingetje inbouwen.
Ik zoek eigenlijk op zeer korte termijn nog een z.g.a.n. kabel om mijn elektrische antenne te bedienen. Nieuwe schakelaar heb ik er al in zitten. Maar de kabel naar achter is ooit afgeknipt. Weet iemand trouwens hoe die schakelaar precies aangesloten wordt? Gewoon ertussen geplugd, of heb je een ander kabel nodig?
Verder nog te doen:
- Ventilatieroosters boven op het dashboard vervangen
- Blauw lampje aanschaffen en daarna stoelverwarmingsschakelaars op laten lichten.
- Vals contact in kentekenplaatverlichting vinden en repareren
- Idem voor verlichting van de knop van de verwarming
- Auto uit laten lijnen
- Oorzaak van piepen en kraken (tijdens de eerste 45 minuten van een rit) vinden
- Diverse plastikdelen vervangen
- V-snaren vervangen
- Kabel tussen bobine en verdeler vervangen (welk merk gebruikt Volvo en welke lengte heb ik nodig voor een 16 klepper?)
Voorlopig staat "overspuiten" dus nog even op de "back-burner".
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Mathy,
Volgens mij heb ik die lampjes (die je hierboven noemt)nog liggen, ik zal ze straks meenemen. Laten we zeggen dat ik daar kapotte fittingen voor wil ruilen, daar ik die zelf dan weer kan aanpassen naar blauw LED licht.
Bas, die het zonde vindt daar een goeie fitting voor te te slopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk even op mijn eigen site, vind je in mijn profiel.
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!file:///Users/ericdebree/Desktop/rooie%20sien.jpg
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb al wat anders gepland voor vandaag, dus ik kom niet naar Woerden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Da's nou typisch een standaard voorbeeld van "verkeerd" plannenMathy schreef : Hallo Bas Ik heb al wat anders gepland voor vandaag, dus ik kom niet naar Woerden. Groetjes Mathy
Maarten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vind ik ook! Wie heeft Hooftman op de 8ste April gezet? 3:-)Maarten de Rijke schreef :
Da's nou typisch een standaard voorbeeld van "verkeerd" plannenIk schreef : Ik heb al wat anders gepland voor vandaag, dus ik kom niet naar Woerden.
))))
Groetjes
Mathy